Ik zag de advertentie. Heb je een andere witte topper op het oog?
Ik heb dezelfde C63 ook gehad en uiteindelijk ‘ingeruild’ voor een Citizen Chronomaster
Ik zag de advertentie. Heb je een andere witte topper op het oog?
Ik heb dezelfde C63 ook gehad en uiteindelijk ‘ingeruild’ voor een Citizen Chronomaster
Nou ik heb nog niets op het oog, heb echter een 36mm GMT en nu voelt de 39mm GROOT, is niet zo maar ik krijg het niet meer uit mijn hoofd
Ik krijg de laatste tijd elke keer mails dat ik wat in m’n winkelmandje heb zitten bij CW. Nieuwe verkooptactiek? Ben er toch vrij zeker van dat ik nog nooit een Twelve in m’n mandje heb gegooid. En al helemaal geen drie
Niet vergeten om te wisselen naar GBP voordat je betaald.
Ja met zo’n bestelling gaat dat een significant bedrag uitmaken
Besteld vorig jaar Mei en toen werd aangegeven dat het horloge Maart 2024 geleverd zou worden. 2 keer vertraging tot uiteindelijk levering eind September, maar vorige week kwam toch opeens het bericht dat ik mijn order definitief kon maken. Nog even snel de leren band gewisseld naar de titanium band en 4 dagen later werd hij al gebracht door DHL. Nog een Bel Canto op het forum dus. De titanium band draagt erg lekker, maar ik vind hem op leer toch net wat warmer uitkomen. Voor nu dus in ieder geval op een bruine aligator, maar dat gaat vast af en toe gewisseld worden.
Hele mooie combi
Nice! Hoe bevalt deze? Als het niet te veel moeite is zou je dan wat foto’s via pb kunnen sturen?
Gaaf zeg
Heel mooi! Proficiat.
Bandje heeft de juiste kleur/tint, past goed.
Ben er erg tevreden mee. Het horloge heeft iets wat andere horloges in mijn collectie niet doen. Hij dressy, maar ook field, maar ook sportief…… echt GADA.
Het enige minpunt is dat de afleesbaarheid minder is als er geen direct licht op valt. Maar dat is inherent aan de kleurstelling.
Heel mooi! Echt weer eens wat anders
Gave strap! Waar heb je die vandaan ?
Metin, je weet nu iig dat de kast/band etc. je allemaal bevalt. Nu is het op zoek naar Goudlokje. Precies de juiste!