Ben benieuwd welke andere kleuren ze gaan releasen.
Oh, dubbel blauw. Eh, minder leuk. Te blauw.
Oh damn, die linker is wel erg gaaf. Denk dat die mete de witte wijzerplaat de grote winnaar van de drie gaat zijn. Voelt meer in balans dan de blauwe.
Ja die linker is inderdaad de mooiste, maar ik ben geen fan van het gele bandje.
De prijs van de consort is met de komst van on the fly adjust ook weer toegenomen… 335 damn was eerst 280….
Het is echt een hele mooie band… maar 335……
Ik dacht heel even dat dit een band met vlammenprint was.
Same, gelukkig valt die ook op staal of een andere kleur rubber te dragen. Zou wel gaaf zijn als ze met een TIDE bandje komen met een gele streep in t midden.
TIDE met geel in zou inderdaad wel mooier zijn
Of misschien zelfs met een lichtblauwe rubber band. Denk dat het geel gewoon net iets té heftig is.
Vind die gele GMT wijzer veel te flets tegen die achtergrond. Was denk ik mooier geweest als ze die in oranje hadden gedaan; zoiets:
Hmm, ja. Of rood. Maar dat zijn natuurlijk de ‘standaard’ GMT kleuren.
Ja snap dat ze wat anders willen, maar vind het (op die render in elk geval) niet zo geslaagd.
was een testje, kijken hoe het einde van de band uitsteekt als ik de boven en onderkant andersom draag. Dan steekt het einde zo aan de binnenkant uit in plaats van aan de buitenkant.
Het einde steek net op een plek uit dat het niet helemaal lekker/mooi eruit ziet aan de buitenkant van de pols.
Normaal, einde buitenkant pols
Einde binnenkant pols
Maar even kijken hoe het eruit ziet met de andere rubberen bandjes.
I know, first world problems staat einde van een bandje beter aan de buitenkant of binnenkant van de pols.