Christopher Ward only (Deel 1)

4 likes

Dit is de ice cream versie toch? Ik vernam dat deze een micro adjust in de clasp heeft. Klopt dit?

Ik zoek nog iets groens maar kan niet kiezen :roll_eyes::thinking:

4 likes

Wat houdt je tegen?

Ik zou de pastelkleur kiezen, is makkelijker te combineren en heeft nog steeds een boel uitstraling

2 likes

Jaa nou die mint is limited 200 stuks. Vandaar…Vind dat groen ook erg mooi maar weet niet of het wat te “flets” is. Lastig op foto’s te zien.

Heeft daarnaast wel zover ik begreep 3mm micro adjustment in de clasp.

Er zullen net voor release waarschijnlijk wel wat review videos uitkomen, hopelijk met buitenlicht foto’s.

Wel een leuk sunray effect.

3 likes

Nee, dit is de reguliere 40mm dus zonder micro adjust.

Deze

Is mooier en subtieler

3 likes

Weet iemand hoe het werkt met btw & invoerrechten als je bij CW bested?

En hoe het werkt met eventueel retourneren?

Zit gewoon inbegrepen

For countries within the UK and the EU all our prices are shown inclusive of VAT. For the EU we operate a standardised euro pricing structure, with any variation in the VAT applicable between member states allowed for within the price you pay. Christopher Ward is responsible for paying the VAT collected at the point of purchase to the appropriate local EU authority.

Tip, verander onderin op de website de valuta naar oonden en reken in ponden af. Dat is goedkoper dan in euro’s af te rekenen.

1 like

4 likes

Weet je toevallig ook hoe retourneren werkt?

Nee maar lijkt mij dat dit voldoende info is?

1 like

Niet vergeten in GBP af te rekenen. :grin:

1 like

Wild. :zipper_mouth_face:

7 likes

:stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Is helemaal geen order, m’n Elite komt terug van reparatie :innocent:

2 likes

Eindelijk! Heb er ook een moeten aanbieden helaas. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren. Heb je hem trouwens in de originele doos opgestuurd? Begrijp dat ze die niet per definitie mee terug sturen namelijk. Als je erom vraagt sturen ze er wel weer een naar je op dacht ik.

1 like

Ik heb hem eind april opgestuurd; ruim 3 maanden dus.

Heb niet zulke goede ervaringen met het meesturen en terugkrijgen van randzaken dus ik heb echt alleen het kale horloge opgestuurd. Alleen de band zat er nog op, maar ik mag toch hopen dat ik die wel mee terug krijg :innocent:

Wat was er mis met de jouwe?

1 like

Viel me ineens op dat er iets geks aan de binnenkant van het glas van de achterkant van de Dune zat. Dacht eerst een krasje aan de buitenkant maar het zit aan de binnenkant. Ik heb de caseback laten graveren dus misschien daar iets mee fout gegaan ofzo.

1 like