Na de nieuwe aanwinst van vorige week (en een G-Shock Manga vorige maand), is na enige tijd wachten ook de CW Bel Canto binnen. Besteld in oktober vorig jaar en uiteindelijk met anderhalve maand extra vertraging geleverd. Wat een schoonheid en wat een prachtige complicatie. Echt genieten. Mijn eerste titanium horloge dus wel even wennen aan het lichte gewicht.
Misschien dat ik na de zomer wel ga experimenteren met andere straps. Dit bandje is erg licht van kleur, maar de bracelet and bruine strap optie vond/vind ik niks.
Ik heb lang gewacht voor mijn eerste horloge boven de €1000 en toen deze langskwam vond ik het waard om dan ook goed te doen. Ik ben echt zo bij als een kind in een snoepwinkel en stond al 2 dagen met mijn neus tegen het raam geplakt op de uitkijk naar de bezorger. Maar nu ben ik ook wel even voor lange tijd klaar……denk ik.
Dat is de illusie waar we allemaal in leven
Prachtig horloge, geniet ervan. Ik ben stiekem wel jaloers hoor.
Gefeliciteerd met je aanwinst(en)
Wat een goede kleur, hoe bevalt de ‘ding’?
Bijzonder horloge👍
Prachtige aanwinst Geniet ervan.
Jaaaa, plaatje hoor Heel veel draagplezier
Geloof er niks van
Nice. Geniet ervan
Zat diep in een Excel sheet en werd door een prachtig lieflijke “ding” er aan herinnerd dat ik een afspraak had. Stapte met een big smile de Teams meeting in. Het is een subtiel geluidje perfect voor dagelijks/uurlijks gebruik. Alleen voor het opscheppen richting anderen had ie iets harder mogen zijn.
Fantastische aanwinst! Heel veel plezier ermee!
Bijzonder horloge …van harte gefeliciteerd
Die kennen we
Gefeliciteerd met dat mooie en bijzondere horloge.
Lekker met de neus tegen het raam op staan wachten, begrijpelijk. Prachtige NA, gefeliciteerd. Of je voorlopig klaar bent moet overigens nog blijken
Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.
Gefeliciteerd, wat een mooie aanwinst. Geniet ervan!
Prachtig horloge, echt iets unieks en een schitterende wijzerplaat kleur.
Veel draagplezier!
Gave aanwinst! Gefeliciteerd met dit muzikaal onderlegde horloge!
Gefeliciteerd
Fraai kunstwerk! Gefeliciteerd!
Prachtig! Staat je ook goed, dacht dat deze met. 43m? groot zou uitvallen, valt alleszins mee.
Een uniek en bijzonder horloge. Gefeliciteerd!