NA: Christopher Ward Bel Canto (Cielo)

Na de nieuwe aanwinst van vorige week (en een G-Shock Manga vorige maand), is na enige tijd wachten ook de CW Bel Canto binnen. Besteld in oktober vorig jaar en uiteindelijk met anderhalve maand extra vertraging geleverd. Wat een schoonheid en wat een prachtige complicatie. Echt genieten. Mijn eerste titanium horloge dus wel even wennen aan het lichte gewicht.
Misschien dat ik na de zomer wel ga experimenteren met andere straps. Dit bandje is erg licht van kleur, maar de bracelet and bruine strap optie vond/vind ik niks.
Ik heb lang gewacht voor mijn eerste horloge boven de €1000 en toen deze langskwam vond ik het waard om dan ook goed te doen. Ik ben echt zo bij als een kind in een snoepwinkel en stond al 2 dagen met mijn neus tegen het raam geplakt op de uitkijk naar de bezorger. :smile: Maar nu ben ik ook wel even voor lange tijd klaar……denk ik.

109 likes

Dat is de illusie waar we allemaal in leven :wink: :sweat_smile:

Prachtig horloge, geniet ervan. Ik ben stiekem wel jaloers hoor.

5 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst(en)

Wat een goede kleur, hoe bevalt de ‘ding’?

1 like

Bijzonder horloge👍

1 like

Prachtige aanwinst :sunglasses: Geniet ervan.

1 like

Jaaaa, plaatje hoor :ok_hand: Heel veel draagplezier :smiley:

Geloof er niks van :rofl: :+1:

1 like

Nice. Geniet ervan

1 like

Zat diep in een Excel sheet en werd door een prachtig lieflijke “ding” er aan herinnerd dat ik een afspraak had. Stapte met een big smile de Teams meeting in. :grin: Het is een subtiel geluidje perfect voor dagelijks/uurlijks gebruik. Alleen voor het opscheppen richting anderen had ie iets harder mogen zijn. :innocent:

2 likes

Fantastische aanwinst! Heel veel plezier ermee!

1 like

Bijzonder horloge …van harte gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Die kennen we :joy:

Gefeliciteerd met dat mooie en bijzondere horloge.

1 like

Lekker met de neus tegen het raam op staan wachten, begrijpelijk. Prachtige NA, gefeliciteerd. Of je voorlopig klaar bent moet overigens nog blijken :smile:

1 like

Mooie aanwinst. Veel plezier ermee.

1 like

Gefeliciteerd, wat een mooie aanwinst. Geniet ervan!

1 like

Prachtig horloge, echt iets unieks en een schitterende wijzerplaat kleur.

Veel draagplezier!

1 like

Gave aanwinst! Gefeliciteerd met dit muzikaal onderlegde horloge!

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Fraai kunstwerk! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig! Staat je ook goed, dacht dat deze met. 43m? groot zou uitvallen, valt alleszins mee.:wink:

1 like

Een uniek en bijzonder horloge. Gefeliciteerd!

1 like