Ah een optisch dingetje, maar uiteraard niet zoals het hoort. Hopelijk zien zij dat ook zo.
Ja, kan niet goed zien wat het is. Kan ook een stukje vezel zijn ofzo. Dat wil ik liever niet binnen hebben rondzweven.
Dacht aan een krasje, maar kan inderdaad ook een rondzwervend iets zijn. Hopelijk gaat het sneller dan de mijne.
NA #2 van juli weer eens op de pols, voor ‘t eerst op rubber. Te veel aankopen waar ik te blij mee ben. Luxeproblemen zijn ergens toch wel fijn.
Lekker zomers!
Bij mij ook. Wordt vandaag afgeleverd door DHL. Vanavond fotos online, denk ik.
Mijne staat inderdaad ook voor vandaag gepland
En ze hebben er nog wat bij geleverd, een dikke vette kras:
En die zat er niet; heb nog “voor” foto’s gemaakt, alleen dat linkse haarlijntje zat er:
Het zal ook weer eens niet
Mag weer terug
Oe dat is echt ruk en niet heel netjes.
Nee, vind ik echt slecht.
Ik snap dat je makkelijk een kras maakt, maar ik vind het gewoon niet ok dat je het dan maar gewoon opstuurt. Dus maar weer een mail gestuurd naar Customer Support. Kijken waar ze mee terug komen.
Damn! Hoop dat ze dit netjes gaan oplossen!
Hoop dat ik de Dune wel netjes ga terugkrijgen nu…
Dat hoop ik ook voor je
Tering Henkie, dat is een flinke jaap erop zeg! wat zonde. Houd ons op de hoogte, dat is wel triest!
Inderdaad. Als ze nou ergens een haarlijntje maken in dezelfde orde als wat er al op zat, vooruit, die zie je met het blote oog toch niet; maar dit is wel even wat anders, daar is gewoon iemand uitgeschoten met een bandentool ofzo
Auw, dat doet zeer! Onbegrijpelijk dat ze dit zo durven terug te sturen!
Ja, je zou toch zeggen dat ze daar procedures voor zouden moeten hebben. Voor foto’s maken en na, en als er opvallende dingen zijn bijgekomen, hoppa, opnieuw.
Ze hadden ook de wijzerplaat beschadigd, dat hebben ze wel zelf gedetecteerd en besloten dat er een nieuwe in moest.
In mijn vorige antwoord in normale letters geschreven maar het bovenstaande rechtvaardigt hoofdletters: ONBEGRIJPELIJK!
Wie verzint dat het met twee krassen niet retour kan en met één wel??
Ik snap het ook niet