Christopher Ward only (Deel 1)

Auw, dat doet zeer! Onbegrijpelijk dat ze dit zo durven terug te sturen! :rage::-1:t6:

2 likes

Ja, je zou toch zeggen dat ze daar procedures voor zouden moeten hebben. Voor foto’s maken en na, en als er opvallende dingen zijn bijgekomen, hoppa, opnieuw.

Ze hadden ook de wijzerplaat beschadigd, dat hebben ze wel zelf gedetecteerd en besloten dat er een nieuwe in moest.

2 likes

In mijn vorige antwoord in normale letters geschreven maar het bovenstaande rechtvaardigt hoofdletters: ONBEGRIJPELIJK!

Wie verzint dat het met twee krassen niet retour kan en met één wel?? :thinking::rage:

3 likes

Ik snap het ook niet :thinking:

1 like

Woop woop. Zo blij. 38mm is veeeeel beter dan de 40mm voor mij. Jammer genoeg stalen band eerder op 16cm ofzo want die was BDSM strak. Ff schakeltje links en rechts erbij.

Kijk em shinen. Ice Cream limited Blue

25 likes

Sow eej, die hebben geen half werk geleverd.
De schele die dit over het hoofd heeft gezien mag langs Hans Anders met zijn rood-witte stok!
Geen beste beurt dit. Schandalig.

1 like

Ja dit valt me echt wel tegen.
Rare beschadiging trouwens ook. Wat doe je daar met scherp gereedschap?

1 like

Update; ik mag hem weer opsturen en ze gaan de kast vervangen. Krijg morgen als het goed is de verzendlabels.

9 likes

Goed om te horen! Hopen dat hij nu snel weer terug komt!

Er staan trouwens weer nieuwe horloges in de sale… Waaronder deze knaller!

6 likes

In oktober besteld, gister ontvangen. Happy happy joy joy! Zie ook mijn NA post NA: Christopher Ward Bel Canto (Cielo)

23 likes

Nou, die van mij is ook weer onderweg terug. Snelle service gelukkig. Maar dat ze het stukje vezel weg hebben gekregen is natuurlijk fijn… Maar wie zegt dat er niet meer in het mechaniek zit? Zou je bijna een complete service verwachten… Nou ja, ze geven iig 5 jaar garantie daarop.

Nu nog inspecteren op krassen als hij terug is… :face_with_peeking_eye:

1 like

Vorige week na wat douane geneuzel 2 stuks The Twelve binnengekregen.
Allereerst de speciale Peach, in 38mm, op 15,5cm pols. )
De maat 38mm is voor velen denk ik de ideale maat. Ik vond hem iets te groot. Er zit overigens geen afstelbare sluiting op. (Wat ik had gehoopt)

De dial is mooi, het peach bandje dat erbij zat oogde erg cheap en was veel en veel te lang voor een smallere pols.

De bracelet resize klopte totaal niet! Er zat een niet zo fraai gratis XXL t shirt bij, ik zou deze als schoenenpoetsdoek zijn gaan gebruiken.
… overall een nee dus retour.

Dan nummer 2, Nearly new titanium 36mm, zou dit hem dan worden voor mij?

Mooie dial, perfecte maat voor mijn pols, maar dat titanium…nee. Op de nearly new zag ik al de nodige sporen.
Qua rubber band met titanium gesp kun je trouwens kiezen bij de 36mm voor zwart, zwart en zwart. Dus ik koos zwart. Staat leuk, maar geen mooie kwaliteit voor een toch forse meerprijs.
Dus ook retour!

Volgende bestelling: staal 36mm en misschien even wachten tot er fijnafstelling in de band zit. :slightly_smiling_face: Want ik blijf het een superleuk horloge vinden.

8 likes

36mm staat idd wel beter. Met Nearly new is het altijd hit or miss. Meestal wel een hit als ik de ervaringen lees.

Ik denk dat je er goed aan doet om even te wachten. De fijn afstelling is echt een toevoeging.

1 like

Weet je zeker dat hij niet verstelbaar is? Die van mij wel hoor. Gewoon hard trekken aan de laatste links voor de vlindersluiting, deze schuiven dan een stukje naar buiten. Ik heb de Ice Cream Blue.

En jij wel een T-shirt. Damnit! ben ik dan de enige zonder T-shirt?!?! ookal is het XXL (veel te groot natuurlijk!).

Geen t-shirt?! Je mist er niks aan, geloof me :smiley:

Ik wilde de sluiting niet kapotmaken, heb er toch aardig aan lopen rommelen maar misschien niet goed gekeken - my bad.

gaat wel redelijk strak inderdaad. laat vanaaf wel ff piccie zien.

1 like

Oooh, inderdaad. Deze twee trekken mijn interesse direct:

Ben wel blij dat er geen C9 Moonphase tussen zit. Die is al echt jaren mijn grail en ik zou huilen. :grin: De details op de grote maanstand doen ‘t ‘m voor mij. De nieuwe C1 Moonphase is ook erg gaaf, maar die fotorealistische maan trekt mij toch een stuk minder. Plus die ‘Swiss Made’ mag wat mij betreft van de wijzerplaat af.

De enige die een beetje in de buurt komt is de Arnold & Son Perpetual Moon, maar die is budgettair toch nog wel een beetje verder :joy:

4 likes

Nieuwe kleur Pro 300 uitgebracht. Als ik niet al zwarte had was deze het geworden. Hele mooie kleurstelling.

7 likes

Die is mooi! Krijg om de een of andere reden Zelos vibes van de kleur.

Wel okay kleur inderdaad. Maar waar is die nieuwe Trident met driehoek 12" marker die ze geteased hebben in de Loupe magazine…