Nou, bij mij was de reparatie ervaring wel positief. Binnen twee weken weer terug. In goede staat ontvangen.
Had het horloge in een grote doos opgestuurd en heb nu de nieuwe kleine doos terug gekregen. Inclusief een setje stickers haha.
Nou, bij mij was de reparatie ervaring wel positief. Binnen twee weken weer terug. In goede staat ontvangen.
Had het horloge in een grote doos opgestuurd en heb nu de nieuwe kleine doos terug gekregen. Inclusief een setje stickers haha.
Nieuw 2ekansje. Zelf geen fan van zilver op staal, maar met een oplage van 50 stuks misschien interessant voor iemand hier? €1131,95 in GBP is op zich geen verkeerde prijs voor een COSC GMT.
Edit: Alweer verkocht
Goed om te horen
Zo kreeg ik de mijne ook aangeleverd. Heb het hele zwikkie weer mee terug gestuurd. Geen idee wat je met zo’n setje stickers moet
Die poetsdoek vind ik dan nog wel nuttig. Al heb ik die ook gewoon weer retour gedaan. Enige wat ik eruit gehaald heb is de factuur.
Staat kek op je macbook of herbruikbare drinkfles.
Misschien ook wel geschikt als go fast sticker op de deur van je auto
Alsof je ook ooit iemand buiten de HF bubbel gaat vinden die het logo herkend haha
Met de vele logo-wisselingen, binnen HF ook niet
Alsof iemand buiten de horlogebubbel iets herkent buitenom DW en Rolex.
Denk nog steeds dat ze er wel goed aan hebben gedaan het langzaam aan te transformeren. Ik ben best fan van dit applied logo. Mijn enige upgrade zou lume zijn in de negatieve ruimtes van de vlaggen.
Vandaag een nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een beetje een impuls aankoop, maar hij bevalt meer dan prima. Perfect formaat en een leuke uitgesproken kleur. Ideaal voor op vakantie en in het weekend
Doet erg denken aan de Czapek Antarctique.
Zelfde ontwerper.
Dat verklaart veel.
@Just_Date, de titanium versie (40mm) bevalt mij wel goed. Is ook dunner dan de stalen en lichter. Waardoor ik ‘m ook wat losser kan dragen. Succes met je zoektocht.
Dankje @Bauhaus Hoe bevalt de grade 2 titanium jou in de praktijk? Ik kreeg best wel een gehavend exemplaar in handen (nearly new), viel tegen.
Het is bij mij zeker geen krassenmagneet. Ik vind het ook erg netjes afgewerkt voor titanium grade 2 (facetranden bijvoorbeeld).