Christopher Ward only (Deel 1)

Staat kek op je macbook of herbruikbare drinkfles.

1 like

Misschien ook wel geschikt als go fast sticker op de deur van je auto :grin:

Alsof je ook ooit iemand buiten de HF bubbel gaat vinden die het logo herkend haha

4 likes

Met de vele logo-wisselingen, binnen HF ook niet :rofl:

3 likes

Alsof iemand buiten de horlogebubbel iets herkent buitenom DW en Rolex. :joy:

Denk nog steeds dat ze er wel goed aan hebben gedaan het langzaam aan te transformeren. Ik ben best fan van dit applied logo. Mijn enige upgrade zou lume zijn in de negatieve ruimtes van de vlaggen. :grin:

2 likes

Nog steeds super tevreden van m’n Trident pro 300.
M’n go-to op vakantie :+1:

9 likes

6 likes

Vandaag een nieuwe aanwinst binnen gekregen. Een beetje een impuls aankoop, maar hij bevalt meer dan prima. Perfect formaat en een leuke uitgesproken kleur. Ideaal voor op vakantie en in het weekend :+1:

26 likes

Doet erg denken aan de Czapek Antarctique.

Xpost, maar wel Heerlijk :stuck_out_tongue_closed_eyes: :beer:

6 likes

Zelfde ontwerper.

Dat verklaart veel.

@Just_Date, de titanium versie (40mm) bevalt mij wel goed. Is ook dunner dan de stalen en lichter. Waardoor ik ‘m ook wat losser kan dragen. Succes met je zoektocht.

9 likes

Dankje @Bauhaus :slightly_smiling_face: Hoe bevalt de grade 2 titanium jou in de praktijk? Ik kreeg best wel een gehavend exemplaar in handen (nearly new), viel tegen.

1 like

Het is bij mij zeker geen krassenmagneet. Ik vind het ook erg netjes afgewerkt voor titanium grade 2 (facetranden bijvoorbeeld).

1 like

Iemand hier toevallig al ervaring met dit horloge? Ben benieuwd hoe hij in real-life wordt ervaren.

7 likes

Gaat trouwens om de: C60 Trident GMT 300

Hoe draagt de 38mm? Zit al lang te twijfelen om deze aan te schaffen in 40mm , maar nu staat de 38 voor een mooie prijs als nearly new…

1 like

Die is ook mooi trouwens :thinking:

Vindt het in elke geval goed uitzien :wink: