Gaat trouwens om de: C60 Trident GMT 300
Hoe draagt de 38mm? Zit al lang te twijfelen om deze aan te schaffen in 40mm , maar nu staat de 38 voor een mooie prijs als nearly new…
Die is ook mooi trouwens
Vindt het in elke geval goed uitzien
Wat is je polsmaat? En wat draag je verder?
Onder 40mm voor een duiker is voor mij te klein (19cm pols).
Polsmaat is ook rond de 19cm. Mijn kleinste duiker is een Seiko spb297 van 40,5 mm die is nog goed ,maar zou ook echt niet kleiner moeten zijn.
Dus toch nog ff doorsparen voor de 40mm denk ik. Of hopen dat er een hier in het blauwe gedeelte komt.
Waar zie je Nearly New op de site staan @Jeroen81 ? Eerder stond dat onder Clearance maar dat zie ik niet meer staan.
Via de site kan ik hem ook niet vinden, maar heb bovenstaande link een keer naar mezelf gestuurd. Je moet maar net geluk hebben, dat er wat voor je tussen staat.
Dankjewel
Geen idee van de 38mm, maar ik heb de 40mm versie en die zit perfect op m’n 18cm pols.
Zou persoonlijk niet voor de 38mm gaan als je pols ongeveer even groot is.
Maar natuurlijk is dat allemaal persoonlijke voorkeur.
Je kan die sales items toch nog altijd terugsturen als ze niet bevallen, toch?
Ik heb een pols van 19.5cm en heb de 40mm C60. Als je naar boven scrollt zul je 'm wel tegenkomen op een aantal bandjes. Ik ben van mening dat de lightcatcher case kleiner draagt dan 40mm, maar misschien dat niet iedereen 't daar mee eens is.
Overigens zijn de meeste horloges die ik draag GADA’s van 37-39mm, naast m’n 2 andere duikers.
Toch maar gewoon een 40mm bestellen dus. Jammer dat je alleen in Engeland kunt gaan passen.
Die nieuwe gmt vind ik ook wel wat, maar is ook weer een stuk duurder. Keuzes
Mijn ex met 39mm op mijn 19cm pols.
Een duiker met donkere plaat van 40mm gaat echt makkelijk kunnen
Yess, hij is binnen hier sinds woensdag, op consort-bracelet ook. Spreekt mij erg aan vanwege de frisheid van zoveel wit icm blauw. Zowel de kast als band is erg slank, dus goed draagcomfort. Voelt naar mijn idee wel een stuk goedkoper aan dan bijvoorbeeld Longines Hydroconquest GMT, en dat mag want hij is ook een stuk goedkoper. Dus niet het idee dat je echt een wat ‘luxer’ horloge draagt, maar al met al zeer tevreden/blij mee!
Thanks voor je reactie! Ik heb zelf een CW Twelve 40mm, deze voelt redelijk “luxe” aan moet ik zeggen. En net wat je zegt niet zo luxe als iets meer high-end horloges, maar dan kun je inderdaad ook niet verwachten voor deze prijs. Klinkt in ieder geval goed! De band is toch voorzien van een micro-adjustment?
Altijd op leer gedragen en ik wilde al een tijd de bracelet aanschaffen. Echter de prijs (€290) stond me al die tijd tegen. Onlangs kwam hij in de sale (nearly new) voorbij en kon ik hem tegen een hele scherpe prijs aanschaffen
Me is happy
Nja, niks mis met een bescheiden duiker die onder de mouw kan schuiven, toch? Denk dat beide formaten prima werken uiteindelijk, ligt er maar net aan wat je van een horloge wil.
Denk dat die witte wel kleiner draagt ook nog dan de blauwe met matching bezel of de GMT met stalen bezel.
Blijf die nieuwe met lichtblauwe plaat en bezel wel erg mooi vinden. Oogt op de een of andere manier een stuk eigentijdser dan de eerdere opties.
Deze staat er nu op. Wel een stuk saaier dan de wit/zwarte combi, maar hey. Je bent Nederlander of je bent ‘t niet.
Was die van jou ook nog in compleet nieuwstaat met zelfs nog het plastic erop? Ik had precies hetzelfde, C60 Atoll op rubber besteld met Bader en TIDE strap los erbij. Als totaal nog steeds £13 goedkoper dan het horloge op staal alleen.
Ja klopt! De stickers zaten er inderdaad nog op
En dat voor slecht de helft van het geld