Ja, misschien is het idee van indrukwekkende afwerking en solide bouwkwaliteit een iets betere omschrijving dan luxe haha. Wat mij betreft gewoon prima waar voor je geld bij dit model
De band heeft inderdaad micro-adjustment, net als de bader-bracelet. Geen ervaring met de bader, maar heb lichte twijfel of ik niet beter voor de steviger ogende bader had moeten gaan ipv de iets meer dressy maar erg lichte consort. Dus ik zou daar wellicht even bij stilstaan bij een eventuele aankoop
De micro-adjust van de Consort is echt heel gaaf weggewerkt. Ik zou m zelf nooit aanschaffen omdat ik te lomp ben voor die polished centre links
Ik ervaar dit toch wel als een stapje ‘hoger’ dan mijn Oris 65 die meer dan het dubbele heeft gekost
Blokcitaat
Ik heb even getwijfeld om deze te bestellen inderdaad,is een mooie aanbieding. Alleen zou ik na een paar maanden toch weer gaan kijken voor een witte denk ik. Ik wacht nog even af, misschien komt er nog wel 1 in de aanbieding. Of wil ik straks toch die nieuwe gmt. Ik heb de tijd.
Die Christopher Ward komt er wel een keer.
Hij is verkocht nu ook zie ik net, hoef ik daar in ieder geval niet meer over te twijfelen.
Wel opvallend dat die Dune GMT er een week later nog op staat en die witte in 38mm ook nog steeds.
Maar om eerlijk te zijn kan je eigenlijk beter de 40mm op rubber kopen en deze Bader bracelet erbij bestellen. Scheelt dan nog steeds €50 ofzo.
Moet wel bekennen dat ik mijn C60 nog steeds niet gedragen heb op die bracelet. Heb m even op een Boar bracelet van AliExpress gedragen, maar hij zit iig met dit warme weer op rubber of die TIDE strap.
Ze mogen gerust hun tijd nemen.
3 weken later staat deze nog steeds te koop. Moet ook zeggen dat de Dune reeks mij niet trekt. Wat erg vreemd is, gezien ik een enorme GADA-sloerie ben. Denk dat het vooral door de faux-patina lume komt. Dat en dat de groene alleen als brons te koop is. Als ze die gewoon in staal hadden met goudkleurige wijzers…
Denk niet dat het een exemplaar is die drie weken te koop staat. Voor deze prijs hebben ze er zeker wel een aantal verkocht gok ik zo.
Zelfde met de bader banden. Daar weet ik dat er veel van zijn verkocht en die staan er ook nog op.
Mooi
Ik bedoel echt diegene op de foto
De hype is in volle gang. Kan niet wachten tot morgen voor die speciale 20 jarige jubileum uitvoering.