Wel opvallend dat die Dune GMT er een week later nog op staat en die witte in 38mm ook nog steeds.
Maar om eerlijk te zijn kan je eigenlijk beter de 40mm op rubber kopen en deze Bader bracelet erbij bestellen. Scheelt dan nog steeds €50 ofzo.
Moet wel bekennen dat ik mijn C60 nog steeds niet gedragen heb op die bracelet. Heb m even op een Boar bracelet van AliExpress gedragen, maar hij zit iig met dit warme weer op rubber of die TIDE strap.
3 weken later staat deze nog steeds te koop. Moet ook zeggen dat de Dune reeks mij niet trekt. Wat erg vreemd is, gezien ik een enorme GADA-sloerie ben. Denk dat het vooral door de faux-patina lume komt. Dat en dat de groene alleen als brons te koop is. Als ze die gewoon in staal hadden met goudkleurige wijzers…
Verwacht zelf weer een kostbare uitvoering van een bestaand model (300 of C60 concept) voor een niche groep liefhebbers zoals de Twelve X…Maar we gaan het zien.
Er is ook een preview geweest voor een nieuw sporthorloge die binnenkort uitkomt. Weet niet of dit dezelfde release is…
Als je naar jouw URL gaat heeft die een specifieke code reeks, en gezien die exacte link nog beschikbaar is lijkt t voor mij iig dat het dezelfde is. Dat of ze hebben een voorraadje gebruikte Dune GMT’s