Christopher Ward only (Deel 1)

Verwacht zelf weer een kostbare uitvoering van een bestaand model (300 of C60 concept) voor een niche groep liefhebbers zoals de Twelve X…Maar we gaan het zien.

Er is ook een preview geweest voor een nieuw sporthorloge die binnenkort uitkomt. Weet niet of dit dezelfde release is…

geen idee, ik heb die preview gemist vrees ik…

De vorige keer met zulke lumeplots was de C60 Concept en die was idd tering duur. Ik hoop op Titanium Cosc C60 300 uber-pro. Mn Credit Card is klaar!

1 like

Ik hoop het! Fijn dat je creditcard deze ruimte heeft zodat we hem dan op het forum kunnen bewonderen haha

1 like

Als je naar jouw URL gaat heeft die een specifieke code reeks, en gezien die exacte link nog beschikbaar is lijkt t voor mij iig dat het dezelfde is. Dat of ze hebben een voorraadje gebruikte Dune GMT’s :sweat_smile:

4 van m’n 10 horloges zijn GADA’s (en nog een 5e in de verkoop :joy:).

1 like

3 likes

uhoh, hij is 41mm groot. Dat is echt simpelweg te groot voor mij.

Dat is zo ontzettend jammer, want hij is echt prachtig!

Ik vergelijk hem nu met mn huidige C60 Atoll Limited Edition.

Lug to lug 47,50 dan omhoog naar 47,90mm
Wijzerplaats 40mm omhoog naar 41mm.
Staal ipv rubber, daardoor mannelijke endlinks.

Toch doen dan?

4 likes

Dit!
Want wat een knaller zeg met die 3D lume:

Introducing the C60 Trident Lumière - the lightest and brightest Trident we’ve ever made. Featuring an ultra-slim, 41mm Light-catcher™ case crafted from Grade 2 titanium, a Chronometer Certified Sellita SW300 movement, and hands, indices, and applied Twin-flags logo cast in Globolight® which, in this application, produces twice the luminosity of any previous Trident.

13 likes

Wat een release!
Ik wacht zelf op een kleinere variant (38mm), oranje plaat. Begin langzaam toch echt verliefd te worden op CW, top releases keer op keer.

5 likes

Prachtig inderdaad! Voor mij ook te groot.

1 like

Wow! Wat een kanon! 41mm is perfect voor een dergelijk horloge.

Bewegende beelden:

6 likes

Vind die lume wel vet, maar als geheel niet mooier dan m’n Elite. En ik vind hem ook wel heel duur. Ga m’n Elite nog steeds niet inruilen dus :sunglasses:

Ben benieuwd of die gaat komen, van de Elite hebben ze die nooit uitgebracht :thinking:

Gewoon doen! Even in het echt passen en anders gewoon terug toch? Het is wel echt een knaller!!!

Ja hij is wel 2600 ballen. Maar goed dat is de nieuwe tendens wel een beetje.

@RKN, ja toch wel doen dan?! ach ja… hij kan altijd terug. Mn horloge box is wel vol. Dus die Erebus Ascent Purple Helix gaat dan direct in het blauwe als die binnenkomt.

of, een grotere horlogebox :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Wisselkoers ponden = 2362 ballen… Druk die knop nu gewoon in man!

Lijkt of ze ook de micro afstelling gaan aanpassen op de bader banden:

image

1 like

C63 Aquitaine voor de gelegenheid om de pols gedaan. Ook 41mm diameter met 47mm lug-to-lug, kan prima op een 16.5cm pols

8 likes

Oh thanks. Dat helpt. Ik heb 17cm pols. Hmmz, ja denk wel dat ik het doe. Ga er ff nachtje over slapen.

1 like

Vandaag ook toevallig de 41mm C65 om de 17cm pols om. Kan heel goed.

4 likes

Die Darthmouth heb ik ook menig keer in mn mandje gehad en elke keer toch niet gekocht. Jammer, want die big triangle homage is killer!

1 like

De blauwe op titanium is in stock zo te zien, €2.361 omgerekend vanuit GBP.

7 likes