Introducing the C60 Trident Lumière - the lightest and brightest Trident we’ve ever made. Featuring an ultra-slim, 41mm Light-catcher™ case crafted from Grade 2 titanium, a Chronometer Certified Sellita SW300 movement, and hands, indices, and applied Twin-flags logo cast in Globolight® which, in this application, produces twice the luminosity of any previous Trident.
Wat een release!
Ik wacht zelf op een kleinere variant (38mm), oranje plaat. Begin langzaam toch echt verliefd te worden op CW, top releases keer op keer.
Ja hij is wel 2600 ballen. Maar goed dat is de nieuwe tendens wel een beetje.
@RKN, ja toch wel doen dan?! ach ja… hij kan altijd terug. Mn horloge box is wel vol. Dus die Erebus Ascent Purple Helix gaat dan direct in het blauwe als die binnenkomt.
maar tis wel een hoog hebberig gevoel. Als ik 100% eerlijk ben had ik hem nog mooier gevonden als hij wat dieper zwart was geweest ipv antraciet, maar dit is wel een mooie Pelagos 39 homage maar dan met CW sausje.
en de Pelagos 39 vind ik weer een dikkertje en die snowflake hand kan ik niet aan wennen.
Zag net trouwens een mooie C65 GMT op MP verschijnen voor een eerlijke prijs. Misschien voor iemand hier een interessant. Deze oudere modellen worden steeds lastiger te krijgen.
(Niet mijn advertentie en geen belang bij verkoop verder)