Supermooi klokje! Weer een sterke release van CW
Wat ik van CW forum begrijp is alles op titanium horlogeband 200st p/kleur direct beschikbaar. De rubber varianten worden nageleverd op pre-order.
Nou… snel bestellen op de bader dan! Nachtje slapen en je moet een paar maanden wachten!
tis geen Limited Edition, dus geen FOMO gelukkig.
maar tis wel een hoog hebberig gevoel. Als ik 100% eerlijk ben had ik hem nog mooier gevonden als hij wat dieper zwart was geweest ipv antraciet, maar dit is wel een mooie Pelagos 39 homage maar dan met CW sausje.
en de Pelagos 39 vind ik weer een dikkertje en die snowflake hand kan ik niet aan wennen.
Zag net trouwens een mooie C65 GMT op MP verschijnen voor een eerlijke prijs. Misschien voor iemand hier een interessant. Deze oudere modellen worden steeds lastiger te krijgen.
(Niet mijn advertentie en geen belang bij verkoop verder)
Dit jaar nog niet eerder zo’n aandrang gehad… Maar de laatste NA was vorige maand en ik probeer te minderen in impulsaankopen
Maar man man man wat een indrukwekkende release van CW zeg.
Dat klopt; maar dat maakt nieuwe horloges voor mij wel steeds minder interessant. Voor 2600 kun je echt een prachtige vintage kopen. En voor de helft ook. Dan ga ik daar wel voor
Verder vind ik die grinttegelwijzerplaat en matte bezel gewoon niet zo mooi. Een moderne duiker moet glimmen voor mij.
Bij Tissot kost een duiker met automaat overigens nog steeds maar 800 Euro. Natuurlijk niet 1 op 1 vergelijkbaar, maar meer dan een factor 3 vind ik wat overdreven.
Het is op het eerste gezicht een prachtig ding en weer mooi bedacht, dat kun je wel aan CW over laten.
De prijs tja veel geld maar wat niet tegenwoordig.
Als ik wat langer kijk weet ik niet of ik zou kunnen wennen aan het imho plastic achtige van de markeringen en de wijzers.
En eh schroefjes in de crownguards, waarom ?
Makkelijker met de brushing op de zijkant van de kast. Dat kun je dan doen voor het monteren van de crownguards. Anders is dat een heel lastig detail om mooi afgewerkt te krijgen.
Maar mooi vind ik het ook niet; doe mij maar de oude kast met geïntegreerde crownguards.
Ik vind het niet lelijk gedaan. Beetje wat ze ook bij de Twelve hebben uitgevoerd. Zal eerder vuil achter blijven zitten dan 1 geheel, maar de keuze is wel speels en voegt weer wat toe aan de zijkant.
Heel lelijk is het inderdaad ook niet; als ik verder wild zou zijn van het horloge zou het ook weer geen dealbreaker zijn.
Ooooh, ik ben fan! Na m’n Traska Summiteer ben ik een voorstander van 3D printed full-lume markers. Doet een horloge toch enorm modern ogen. Die oranje is wel echt heel vet. Prijs is daarentegen wel te veel voor mij.
Ik vind het eigenlijk wel wat hebben, weer een extra dimensie qua lijnen van de kast. 'tis toch al een heel modern-ogend horloge.
Had na m’n 3e horloge aankoop deze zomer besloten dat volgend jaar zomer pas de eerst volgende NA mag aankloppen. Ga denk ik mijn laatste erge clommage horloge (Seestern Sub600t) eruit doen en ruilen voor een andere duiker, het liefste met oranje wijzerplaat. Zat al te kijken naar Bulova, Doxa en Squale. Deze past daar wel heel mooi tussen…
Hebben ze eigenlijk iets gezegd over een coating oid van het titanium? Grade 2 is wel vrij makkelijk te bekrassen. Voor 2k zou ik wel Grade 5 verwachten, maar misschien dat dat lastiger te polijsten is naar een high gloss.
Sorry,deze vind ik echt crap(ben wel de enige begrijp ik )
Nee helaas is CW mij al een tijdje kwijt wat ik best jammer vind want prijs/kwaliteit is gewoon goed.
Vind dit toch ook wel een vet model. Niet extreem mooi, maar wel meer tool achtig zoals een Pelagos. Nu vind ik de prijs ook wel erg hoog, en zoals eerder aangehaald kun je daar ook een Tissot (+ een Certina DS Action) van halen en heb je nog geld over voor de service.
De afwerking van CW staat wel echt op een ander niveau dan Tissot.
De naam Christopher Ward doet me niets en ik herinner me goed hoe we erop neerkeken als horlogeliefhebbers, maar eerlijk is eerlijk… op het logo na maken ze echt prachtig spul voor de prijsklasse.
Kijk naar de scherpte en rechtheid van de gepolierde afschuiningen op de links. Deze twee zijn direct vergelijkbaar in prijs, maar in afwerking vergelijk je beter niet…
Groter, voor wie ‘t niet zag.
Bij CW zijn de overgangen van gepolijst naar geslepen mooi recht, bij de Tissot lijk de hoek eens tegen mijn polijstmachine geduwd.