De CW is zeker beter afgewerkt, maar vergelijkbaar in prijs zijn ze absoluut niet. De goedkoopste Twelve op bracelet is 1350 Euro, een PRX automaat 775 Euro. Dat vind ik nogal een wereld van verschil. En wat @CitizenX al zegt, de quartz met dezelfde band zit zelfs onder de 400.
Klopt, maar deze tissot is 200K+
2 nulletjes teveel
Had even niet gezien dat het de chrono was. Maar daar zit het extra geld vooral in het uurwerk, een CW twelve chrono had denk ik wel 3k+ gekost.
Overigens hadden ze voor de PRX chrono die band wel iets mooier mogen afwerken. Ik heb zelf een PRS516 quartz chrono en automaat chrono, en daar zie je dat de automaat wel net even iets fijner is afgewerkt. Je zit toch in een andere prijsklasse en daar mag ook qua afwerking wel iets tegenover staan.
Ik heb hier verder niets meer op aan te merken, ik denk dat we op dezelfde golflengte zitten.
Hoe langer ik kijk hoe beter ik er aan ga wennen! Dit is weer eens iets anders, erg mooi zeg.
Ik zou nog geen Swatch Group horloge kopen als ze mij geld zouden toestoppen. Certina en Tissot doen mij als merken echt helemaal niks, vooral niet met hun hedendaagse aanbod. De PRX vind ik ook enorm overhyped. Dan veel liever iets als de Nivada Grenchen F77.
Zijn er al mensen hier die de Lumière besteld hebben?
Integrated bracelet is de hype, en alle fabrikanten springen logischerwijs in op die hype. De prx is denk ik een van de goedkoopste op dat gebied en dat levert vanzelf populariteit op. Ik loop zelf ook niet zo warm voor een prx, maar die Nivada vind ik niet beter. Vooral de bandaanzet is een rommeltje
Geldt overigens ook voor de CW twelve, beetje een overkill aan details.
Ik denk dat ik toch pas voor die 41mm Lumiere. Ik heb uiteindelijk ook mn 40mm Twelve verkocht omdat ik hem optisch te groot vond dragen en daardoor niet gebruikte.
Daar is dit horloge toch veel te duur voor om in de kist te laten zitten.
Damn… Dat CW al een tijdje een inspiratiebron was voor (in mijn optiek) inspiratieloze troep uit China was wel duidelijk.
Maar dat er nu ook complete “Hommages” van de band rollen is wel nieuw voor mij… Je ziet gewoon dat ze het patroon van de carbon plaat van de promotie foto’s van CW 1:1 hebben gekopieerd aangezien deze bij CW op elk horloge uniek is.
Wat een naam ook
Slechte imitatie
holy shit, wat een kopie! overigens is de seconde wijzer nou wel of niet oranje… en die datum toevoeging is ook ugh heel lelijk gedaan. Waarschijnlijk 8000 serie Myota erin en rammen!