Een hulpvraag. Ik heb een CW van nu ongeveer 5 jaar oud. Hoe doen jullie dat met service? Aankoop was ci. 1.000 euro. Iemand ervaring met CW zelf (ook qua prijs) of toch een horloge maker zoeken in NL?
CW heeft een goed jaar achter de rug:
Christopher Ward strengthens leadership team as profits rocket from £222,000 to £3.9 million in a year
Bron: Watchpro
Het is ze gegund, echt. Daarmee kunnen ze verder investeren in apparatuur en personeel. Die £222K is eigenlijk een schijntje, maar misschien hadden ze dat jaar grote uitgaven om te groeien.
Ze runnen een bedrijf, ze nemen risico’s en winst hoort daar bij.
Goede vraag, de mijne is bijna drie jaar oud.
Heeft CW een service afdeling eigenlijk? Een netwerk van gecertificeerde herstellers zullen ze vast niet hebben (in de EU), of anders mogen ze daar meer aandacht geven.
How can I arrange a service or repair?
- 1Use the service/repair form shown below.
- 2Follow the steps provided after downloading the form, supplying:
Order Number: Use the 6-digit order number from your invoice. If you only have the web order number, you can complete the form via the ‘Lite version’ here.
Postcode or Email: It’s advisable to use your email address.
- 3If you have any trouble, contact our Customer Service team for assistance.
Verder is op dezelfde pagina te lezen dat:
- ze pas een prijsopgave kunnen geven als het horloge binnen is
- wat er onder een service uitgevoerd wordt
- dat je de vervangen onderdelen niet krijgt
jammer alleen 39mm
Nee ook 3 kleuren in 36mm
ja klopt, mijn fout. Ik doel op de Dagger/Silver editie.
Nice, ik had de kleur lichter verwacht. Heel mooi!!
Elite weer terug van reparatie. Deze keer geen gekke dingen gezien, dus nu om de pols.
Bijna een nieuw horloge intussen; nieuwe kast, nieuwe wijzerplaat
Wel netjes opgelost weer. Fijn!
V.w.b. service, dat kan gewoon bij elke redelijke horlogemaker in NL gedaan worden. Selita uurwerken zijn industrie standaard. En de meeste rubberen sluitingen zijn vaak standaard maten. Hij hoeft niet terug naar de UK. CW heeft ook zn eigen dienst die je zou kunnen gebruiken; maar eigen volk eerst hé!.
Buiten de garantie zou ik hem waarschijnlijk ook niet opgestuurd hebben. Weet overigens niet hoe het met CW specifieke onderdelen zit, vermoed dat ze die ook niet aan elke horlogemaker leveren
Buiten de garantie wat betreft het uurwerk gewoon hier naar een horlogemaker inderdaad. Bij andere issues ben je toch aan CW aangewezen aangezien ze geen onderdelen aan 3e leveren.
Toch wel 1 van de mooiste CW’s
Dank je; vind ik eigenlijk ook wel
Dikte is wel een minpuntje, het is wel een tonnetje.
Hou ik van,m’n Aquis is ook net een ijshockeypuck
Je bonkt er wel gauw overal mee tegenaan; had vanochtend alweer een keukenkastje te pakken
Zijn er nog geen CW Lumières op HF?
Is ook wel stevig aan de prijs.