Nee, ik twijfelde. Prachtig horloge maar vrees ik te groot en dan issie veel te duur en blijft hij in de kast liggen.
Ik houd het ook maar bij z’n voorganger, de Elite. Net weer terug van reparatie en ik zie geen reden om hem in te wisselen voor een Lumiere. Prijsverschil te groot en eigenlijk vind ik de Lumiere ook gewoon minder mooi
Zeg nou zelf, er mist een vleugje oranje op het horloge zelf, te veel net niet matchende soorten blauw, en dan die asfaltwijzerplaat…
Ze zijn wel op stoom daar bij CW…
Enerzijds leuk, anderszijds… Rustaagh!
Het gaat hier niet om een nieuw model maar om een samenwerking met seconde voor een bestaand model als het goed is…
Ja maar vaak doen ze er wel een leuke kwinkslag aan. Dus ik ben heel benieuwd.
Een speciale deskdiver. Doet me een beetje denken aan de “grill timer” van een paar jaar terug.
op basis van de Aquitaine op basis van de ronde bezel.
Vijf woorden
Gru-we-lijk le-lijk
Of ehh
Superleuk, maar wel een beetje zwarte humor. Om dat nou de hele dag om de pols te hebben, kweenie hoor.
Heel leuk! Maar wel echt wat prijzig voor een geintje.
Ja, hij is leuk, maar voor mij toch wel aan de prijs om vooral voor de ‘leuk’ erbij te hebben. Van mij mogen ze wel prima door gaan met releases op dit tempo want het is wel allemaal fris en een keer wat anders.
Het is een beetje in de categorie “voor de man die alles heeft”.
Maar soit, het oog voor detail kan ik waarderen.
Leuke klok en voelt als een parodie.
Niet echt een eyecatcher (tenzij gele strap?), dus deze moet je opdringen aan je collega’s