van een meter afstand is het een leuke diver met wat kleur, de details maken het af! heb hem gekocht voor erbij en voor zomer ’ 25
Leuk, ben benieuwd. Zie het NA topic graag tegemoet.
Wist je trouwens dat je door tekst te selecteren en dan op quote te drukken, op meerdere mensen tegelijkertijd kan reageren? Dat leest iets rustiger dan alle losse antwoorden.
Maar, nogmaals, ik ben heel benieuwd naar de CW. Leuk om weer eens wat anders te zien.
ik ben ook erg benieuwd, vind vooral de bezel erg mooi, beetje opgeblazen zwemband idee en van saffier. 41mm en de lug to lug kort de perfecte maat.
zal mooie fotos maken als die er is, zal november ergens zijn.
Proficiat en veel plezier ermee alvast.
Kwaliteit zal ongetwijfeld dik in orde zijn
Ben benieuwd, heb nu een sub, speedy en blackbay. Ben benieuwd hoe de kwaliteit is tov de rest schijnt wel oké te zijn!
Wel een mooie wijzerplaat, die Peach. De 38mm is inderdaad te groot. De 36mm staat je goed.
Ikzelf wil ook een Twelve. Ik vind de 36mm Alta White schitterend. Als die beschikbaar zou zijn in 38mm zou ik hem meteen kopen. Ik heb een 17 cm pols. Net een wat groter dan de 36mm, hoewel die maat ook prima zal staan. Die 38mm varianten zijn micro verstelbaar toch? Dat heb ik op verschillende horloges en is maar mij een dikke pre. Ofwel hopen dat ze spoedig 38mm uitbrengen. Hoewel ik dan wel weer no-date prefereer
Das snel gegaan in 2 daagjes
Dankjewel, leuk om te te lezen. De 36mm paste mij beter, maar die microverstelling is voor mij ook wel een must dus ik snap je helemaal.
Het SCHIJNT dat die micro verstelling wel op die 38mm zat, ik kon het zelf zo snel niet ontdekken hoe (maar heb hem maar heel kort gepast en daarna direct retour)
N/A’tje vandaag… (38mm)
Ze hebben de micro-aanpassing nu beschikbaar voor alle Twelve modellen. Mooie upgrade. Voorlopig bestel ik niks. Laatste tijd mezelf teveel laten gaan omtrent horloges Maar in de toekomst komt er zeker eentje