Tja, het bandje gaat bij mij er nooit af en is quick release
Ik loop het helaas wel eens op…
Heb deze versie eens in de handen gehad.
Prachtig hoe deze plaat met het licht speelt .
Idd niet vast te leggen op foto.
Had verwacht dat ze de 38mm maatvoering van deze limited Twelve wel een keer zouden overnemen in de overige modellen. Zit daar een beetje op te wachten namelijk… Dit is wel de perfecte maat voor mijn pols.
Same here, de 40mm droeg prima om mijn 16,5cm pols maar mijn voorkeur gaat uit naar een compactere kast voor dit type horloge.
ja die 38mm is echt sweeeet! en deze is erg in-your-face blauw, zeker op de rubberen band. Maar beetje opvallen is niet erg bij zo’n saaie kantoorbaan.
Christopher Ward is uitgekomen met een nieuwe Moonphase
37 mm diameter
44 mm lug to lug
13,1 mm hoogte
52 g case
20 mm straps
30 m water bestendig
Midnight Blue
Dark Blue Fine Italian Leather
Sellita SW220-1
38 uren
4 Hz
€2,495.00
Mooi! Dankje voor het delen @DeKenneth.
Wel aan de prijs, steeds meer, die CW’s.
Everton sponsoren kost ook wat natuurlijk
Ja ze zijn flink de prijzen aan het verhogen. In mijn optiek iets te snel…
Valt toch wel mee? De aangepaste uurwerken als de JJ04 module hebben altijd al rond deze prijs gezeten. De basis collectie zoals de instap Tridents en dergelijke zijn maar marginaal omhoog gegaan.
Ze bieden naast de instap modellen steeds meer hoger segment edities aan, maar de keus is er nog altijd.
Lume is gaaf, maar die grove structuur van de wijzerplaat en matte afwerking van de bezel vind ik echt een afknapper
ik vind hem dus wel erg tof in deze samenstelling. Ook die oranje zou ik graag in het echt een keer willen zien.
Helaas is het budget voor komende tijd leeg
Daar heb je zeker een goed punt.
Een instap Trident of Sealander is inderdaad nog best betaalbaar. De Lumière vind ik daarentegen erg duur, kost 600 Euro meer dan een titanium Twelve wat toch qua specs een beetje een vergelijkbaar horloge is.