Christopher Ward only (Deel 1)

Goedemorgen, fijne zondag

7 likes

7 likes

8 likes

2 likes

Heeeeeeel mooi :heart_eyes:

1 like

Waarom niet in 38-39mm? Zo zonde weer.

Edit: laat maar. EUR 5.105, dat is Zenith geld.

3 likes

Dank je :pray:
Voor mij nog steeds een van de mooiste CW’s :smiling_face_with_three_hearts:

Haha ja inderdaad mooi spul, korte lug to lug van 46.5mm dus wel draagbaar.

Maar in die prijsrange heb je zoveel meer leuke opties, waaronder Zenith inderdaad, mooie high beat, historie etc.

Welke dan? Volgens mij begint de Defy op leer rond de €6000?

Om een voorbeeld te noemen. Wel een geile verkoper, maar goed. Mooi prijsje. Hou je nog geld over voor een instap Wardje.

https://www.horlogeforum.nl/t/verkocht-zenith-defy-classic-skeleton-4400/514120/7

Dat was ook wel een koopje.

En als we de gebruikte prijs gaan hanteren gaat erbij die CW natuurlijk ook zo 35% van af (en dat is naar mijn idee nog conservatief).

Koop een CW zou ik zeggen.

Nou. Wellicht. Vind deze wel mooi alhoewel ie niet in m’n straatje past. Heb je niet beledigd toch? Ik vind een tweedehands Zenith niet een heel goed argument om te zeggen dat dit Zenith geld is. Appels met peren. Maar :kissing_heart:.

Ik ben gekwetst. Maar het kusje maakt een hoop goed :kissing_heart:
Wat zijn je hobby’s?

1 like

Hartje van mij! En die zijn Patek geld waard.

1 like

Heel mooi! Zou ik graag aan de collectie toevoegen, maar de financiële middelen ontbreken helaas😢

1 like

Vraag mij af of CW geen afscheid aan het nemen is van zijn of haar oorspronkelijke doelgroep.

1 like

Dat is toch niet per se slecht als dat überhaupt al aan de orde zou zijn?

Ja, dat begrijp ik. Het is behoorlijk prijzig, en dan ook nog eens in een periode met Sinterklaas, Kerst en Oud & Nieuw. Dat maakt het nog lastiger.

Er komt altijd wel mooier en nieuwer spul uit, dus maak je geen zorgen. Daarnaast verandert je smaak ook wel eens, dus soms is het maar beter dat de financiële middelen op dat moment ontbreken. :slightly_smiling_face:

Het blijft echter mooi spul, en je krijgt ook flink wat horloge voor je geld…

Eens, zeker niet het einde van de wereld. De hobby is een dynamisch proces waar om elke hoek wel weer iets moois te vinden is! Wie weet is iemand dit model over een aantal jaren wel zat en is 'ie dan voor een zachte prijs ergens op te pikken.:sunglasses:

1 like