Christopher Ward only (Deel 1)

Prima toch?

1 like

Halen het voor mij ook niet bij de C60 Elite, dus nog steeds gelukkig met m’n keuze. :sunglasses:

1 like

Dat is nooit een gek idee natuurlijk :wink:

1 like

6 likes

Jammer dat die #tide er alleen in 42mm is. In 40mm was het insta-buy geweest! wat een gave uitvoering.

Ach, niks mis met 42 mm toch? Ik draag de 42 mm Elite ook op een 16 cm pols; geen enkel probleem :innocent:
Maar ben met je eens dat 40 mm voor de kleinere pols een fijnere maat is :blush:

1 like

Zoals hierboven gezegd was ik wat naar de sealander gmt aan het kijken. Maar ik vreesde dat die iets te klein voor me was en vooral een te klassieke/dressie kast (doch sportief). Nu vallen die 2 nieuwe me wel heel erg in de smaak.
Een nachtje slapen en goed nadenken!

1 like

Succes met de overpeinzingen :+1: :innocent: :sweat_smile:

1 like

Omdat ik nooit te beroerd ben een broeder een handje te helpen heb ik @anon53002072EV van zijn CW afgeholpen. Hij weer een lege plek in de doos (voor een CW :face_with_hand_over_mouth:) en ik weer een Trident. Enige horloge waar ik spijt van heb dat ik hem heb weggedaan ook al was die met 38mm te klein naar mijn idee. Nu dus een 42mm C60 Trident Pro 600 Vintage in de collectie. Grote blij!

12 likes

Klatser alert :loud_sound:!!
Ontzettend gaaf ding en altijd fijn als HF-ers elkaar zo kunnen “helpen” :wink:

Vet!

Recent deze prachtige Trident Vintage hier op het forum overgenomen. De maatvoering en afwerking is perfect😍

6 likes

Of…

Ook gaaf

8 likes

En nog in de aanbieding… :yum:

1 like

Ik vind de super compressor toch mooier :shushing_face:

1 like

OK… eens.
Wil gewoon kopen… moet wel mijn best doen om niet meerdere in de winkelwagen te klikken.
Die prijzen van hun zijn echt te aantrekkelijk .

Over prijzen, kortingscode wilt niet lukken .
Nu ik weet dat die korting kan wil k m ook.
Dus bestelling nog niet voldaan.

Wil iemand zonder even testen of de code en error heeft?

Gebruik je code 120LOUPE22 ?
Zal es effe kijken

1 like

Ja die idd

Wat is het toch een heerlijk horloge!

6 likes

Werkt gewoon bij mij :thinking:

1 like