Christopher Ward only (Deel 1)

De Super Compressor? Snap ik helemaal, wat een plaatje…

1 like

Jep…
dat gaat m worden!

Pak er ook tropic bij, ook gaaf!

15 likes

Jaloersmakend mooie keuze! :heart_eyes:

1 like

jaaaa , hele mooie dit :ok_hand:t2: goeie keuze

1 like

Lelijke patser!
Ik wil hem ook,

1 like

Strak plan! Heel tof horloge. :+1:

2 likes

Lekker in de :sunny:

11 likes

Heel mooi horloge dit!

Dikke sale bij de CW zag ik laatst!
Hier nog steeds dik tevreden met mijn C63 Sealander… Hoorde dat ze zelfs uitverkocht waren een tijdje!

1 like

Ik neem het direct van je aan al verbaasd het mij wel en heb ik enkel goede ervaringen.
Maar ik begrijp je volledig, als dit je eerste ervaring is zou ik ook genezen zijn. Een hele bittere pil om 30% te moeten inleveren.

Echt jammer om te horen dat het zo is afgelopen en totaal niet verwacht. Ik ben dik tevreden met alles wat ik er ooit heb gekocht en nooit zoiets gehad gelukkig. Als mensen het mij vragen beveel ik het altijd van harte aan omdat alles dik in orde is. Althans bij mij zoals nu blijkt.

Gelukkig sta je er goed in maar wel jammer dat CW geen kans meer maakt voor je. Ze maken echt leuke horloges en over het algemeen zijn die gewoon goed. Het kan eens misgaan en als ze dat dan goed oplossen is het ook goed, dit is echt sneu.

Heeft er iemand een C3 Grand Tourer? Ik ben benieuwd naar echte foto’s en ervaring met het horloge. Ik kan er op het forum weinig over vinden en ben erg benieuwd naar de echte ervaringen achter de reclame foto’s en ronkende teksten :slight_smile:

nou die afwijking is toch minimaal…

Uuuh. Is die van mij wel recht dan?

2 likes

Twee nieuwe modellen die al voorzichtig aangekondigd waren:

C60 #tide:

https://www.christopherward.com/dive/c60-%23tide/C60-42ADC3-S0BB1-TBW.html?utm_source=website&utm_medium=homepage&utm_campaign=tidewatchlaunch-hero_c60tide

en de C60 Anthropocene GMT

https://www.christopherward.com/dive/c60-anthropocene-gmt/C60-42AGM3-S0KW0-HKO.html?utm_source=website&utm_medium=homepage&utm_campaign=C60-Anthropocene

6 likes

Gave dials weer :heart_eyes:

Absoluut :ok_hand:

Wel vind ik bij beide de bezels net wat aan de drukke kant. Had wel iets minder getallen en iets meer streepjes gemogen, net als bij de normale C60, maar dat is natuurlijk een smaakkwestie :blush:

Snap je punt, al vind ik het bij de #tide “storender” dan bij de GMT

1 like

Vind het bij de GMT ook wel behoorlijk “in your face”, maar dat is bij de C60 GMT altijd al zo geweest. Reden waarom ik die nog nooit overwogen heb; niet mijn smaak :blush:

Te veel voor een €1100,- horloge,ik heb geen dure horloges en heb dit bij geen van deze.

1 like

Halen het bij mij niet tov de Sealander.
Wachten op de sale dan maar :grin:

1 like

Een kwestie van persoonlijke voorkeur. Mij valt dit totaal niet op en maakt me ook niks uit.