Christopher Ward only (Deel 1)

Gaaf die Super Compressor :sunglasses:!

1 like

Als @anon53002072EV nou even die Super Compressor koopt, neem ik hem na een paar weken met wat korting weer over als hij hem zat is. Win-win.

3 likes

Als je de gok wilt wagen tot ik iets verkoop…
Is op 1 hand te tellen mijn verkopen.

Hij is idd wel erg vet.

2 likes

De compressor van @Ojjz en onderstaande genieten nu mijn voorkeur veruit .

4 likes

Wil wel iets op staal

Die kroon is toch de shizzle :drooling_face:

10 likes

De compressor vind ik iets minder generiek en daarom heel veel gaver :slight_smile:

1 like

Oef :smiling_face_with_three_hearts:.

Ja… die plaat is ook grandioos .

@Ojjz , mee eens.
Maar iets bij de witte geeft mij vlinders…
Heerlijk dat uitkiezen.

1 like

Ook de (nieuwe) kast is zo mooi; de ‘light catching case’.
Zelf in de vroege zomer de net uitgekomen Sealander GMT (wit) en de C63 besteld, die duiker met die semi-transparante, blauwe wijzerplaat. Van beiden viel de afwerking mij tegen; lijm tussen de indices op de twaalf, matige uitlijning van de wijzers, en nog wat puntjes. Voor dat geld net te slordig, dus netjes teruggestuurd.
Vervolgens kwam het bericht dat ze beiden niet meer minty waren en ze niet meer als nieuw konden worden verkocht. Zijn bij mij nauwelijks uit de doos geweest… Ik heb met 70% genoegen moeten nemen.
Dat avontuur heeft mij €600 gekost en veel buikpijn.
Voor mij even geen CW meer, hoe mooi ook.

Oh ja, let er vooral bij de Sealander GMT op dat de datum gecentreerd is. Die staat bij velen uit het lood!

afbeelding|375x499

2 likes

Bijzonder dat je 2 rampenplannen hebt mogen vangen.
Dit merk staat juist bekend om de prachtige afwerking.
Ik zelf heb er nog nooit een misfit in handen gehad.

Die 70% is me helemaal een raar verhaal.
De service is ook gewoon van een heel goed niveau en los daarvan…niet goed is niet goed en dan is het gewoon de centjes volledig terug.
Dit staat zelfs in hun eigen voorwaarden , dus die 70% is echt vreemd.

Raar en balen jou ervaring met dit mooie merk.

Ik ga er iig weer eentje kopen met vol vertrouwen .

2 likes

Die Sealander is toch de C63?

Dit verbaast me. In mijn ervaring is de afwerking spot on. Pech man!

Dit maakt het verhaal wel heel zuur en een erg duur geintje :pensive: Heb je de horloges gedragen of enkel even vastgehad?

Dank voor je opmerking, is iid niet de C63 maar de C60.

Toch zie ik heb in de reviews ook dit soort zaken wel terug, maar dat hoort er bij als je zo’n nering drijft, het kan niet altijd goed gaan.

Ook over de misalignment lees ik wel wat berichten. Die datumschijf is waarschijnlijk bij een vroege batch misgegaan.

Ik heb ook de bracelets op maat laten maken bij een goede juwelier en de horloges los van elkaar in etuis vervoerd.

Ik was verbijsterd over hun bericht en heb foto’s opgevraagd. Daar zijn haarlijntjes te zien rond de kroon. Ik kan het niet plaatsen… Mijn woord tegen het hunne. Als extra argument heb ik aangevoerd dat de stukken toch al niet aan hun maatstaf voldeden, maar daar is niet op ingegaan.

Mijn advies, meteen na binnenkomst foto’s maken…

2 likes

Moet je zeker doen! Ik heb pech gehad, maar het is en blijft ontzettend mooi spul 🥲

2 likes

Nee joh, geen staal, titanium :wink:

En nog steeds met flinke korting in de summer sale, ook op bracelet:

https://www.christopherward.com/dive/c60-elite-1000/C60-42ADD3-T0BB0-B0.html

3 likes

Heel fijn deze Elite :drooling_face:

1 like

Nog even een vraagje, is de foto die ik onder mijn verhaal had gepost, zichtbaar voor jullie? Ik probeer te plaatsen vanaf een iPhone, wellicht dat dat niet werkt…

Zie m niet…:weary:

We kunnen hem wel zien door erop te klikken, maar hij is niet zichtbaar in de post. Heb je hem geplaatst met dit icoontje?

image

Hmm dat is wel een punt voor mij.
Sta in de startblokken om de Sealander GMT te kopen bij de eerstvolgende actie maar zie op het 1e de beste youtube filmpje exact hetzelfde euvel :thinking:

4 likes

Ben verliefd geraakt op deze… .

1 like