Christopher Ward only (Deel 1)

Dankjewel!

Mijn pols is iets van 18 18.5.cm.
Lug to lug is 46mm (lug tip yo lug tip). Op bracelet is de breedte 51mm door de band. Maar die gaat wel netjes in een curve naar beneden.

Ik had 1 oktober in de pre order besteld. En had hem deze week binnen. De verwachte levering van deze groene staat nu op eind december. Andere kleuren zijn wel op voorraad.

1 like

Ja. Zeeeer mooi. Kijk ik ook wel af en toe naar. Maar 39mm is me nog net te klein. Op 41mm had ik hem zo gekocht

1 like

15 likes

Ik ben op zoek naar pushpins om een nato strap te bevestigen aan mij C60 Trident Pro 600 42mm. De maat is volgens mij 22mm maar diameter van de pushpin ben ik niet zeker van. Iemand dat al eens uitgezocht toevallig?

Ik denk deel dit toch maar even.
Vorige maand heb ik mijn CW c60 terug gestuurd voor het repareren van mijn quick release van de metalen band. Helaas was het pinnetje afgebroken en kwam de band niet meer los. Na kort contact met de klanten service, werd mijn horloge opgehaald.
Ondanks dat het horloge een week lang bij DHL stil heeft gelegen (onduidelijkheid over douane aangifte) was mijn horloge binnen 3 weken weer terug. Niet alleen had CW de moeite genomen om de quick release te maken, ook kreeg ik het horloge in een gloed nieuwe horloge doos terug. Hiermee was ik aangenaam verrast aangezien ik het horloge in een kartonnen doosje had verstuurd.
Al met al ben ik echt heel erg te spreken over de klanten service van CW. Ik heb namelijk ook 0 euro hoeven te betalen en had mijn horloge, in een gloed nieuw doosje, en rap tempo weer terug.

14 likes

Dat is netjes,over het algemeen lees je goede recensies wat de service van CW betreft.

Weet iemand of de bezel c63 sealander te verwijderen is ?

Deze is erg mooi. Welk model is dat? Nog niet eerder gezien :slightly_smiling_face:.

1 like

Christopher Ward C63 Sealander

1 like

Zo te zien gewoon een los onderdeel dus dat lijkt mij wel mogelijk; maar waarom zou je dat willen?
Sluit overigens niet uit dat het glas in de bezel zit, dus dan is het glas er wellicht ook af :sunglasses:

1 like

Goede vraag, nou mij lijkt de die Gmt gewoon veel mooier met een glade bezel van de normale versie

Ah op die manier. Dan zul je dus ook een losse bezel moeten zien te vinden. Lijkt me lastig aan te komen; denk niet dat CW die zomaar los verkoopt :thinking:

C63 Sealander :+1:

1 like

Ok, de kogel is door de kerk, ik heb het gedaan:

Ik kon niet kiezen wat betreft de band (titanium of hybrid) dus allebei maar genomen. :grin:
Nu maar wachten tot januari 2022…
So excited! :partying_face:

Na mijn C60 Sapphire weet ik genoeg om dit merk zonder aarzeling aan te schaffen.
Na ja, de prijs was wat aan de stevige kant, dat was een lichte aarzeling, maar dan heb je ook wat, toch? :sunglasses:
Limited edition: 210 stuks (waarschijnlijk dit aantal vanwege het inhouse uurwerk Calibre SH21 waar dit een hommage aan is).

15 likes

Gaaf man , wat een schitterende CW :ok_hand:t2:
Die hybrid band :drooling_face:

1 like

Held!
Heel benieuwd hoe deze er real life uitziet :grinning:

1 like

Boh, wat een knaller!
Goed gedaan qua banden. Altijd mooi om te kunnen wisselen.

En dan nu, het grote wachten :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Deze banden staan beide goed,ik heb bij mijn CW ook 2 banden en die wissel ik regelmatig.
Stelt ook nog eens niets voor met die handige QR springbars

1 like

Eens ! Ik heb mijn C60Blue nu op staal maar de Tide strap heeft toch mijn voorkeur.
Wat maakt CW toch waanzinnige horloges :ok_hand:t2:

2 likes

Zetten we in de agenda: januari 2022 fantastisch NA topic van @Miller1900! :wink:

3 likes