Christopher Ward only (Deel 1)

Alvast een goed uiteinde!
Tevens mijn laatste uitgave dit jaar.
Lijkt me een mooie knaller zo. :grin:

PS Huidige code is trouwens 120loupe23 :partying_face:

1 like

Inderdaad :boom:
Kan niet wachten op de foto’s, wat een gaaf horloge :partying_face:

1 like

Fraai! Zeker de mooiste versie van deze serie!

1 like

Gefeliciteerd; toffe aankoop; succes met wachten :+1:

1 like

Zag net nog weer een nieuweling langskomen; Carbon C63:

https://www.christopherward.com/military/c63-colchester/C63-41ADA3-C00C0-HK.html?utm_campaign=648288_WK34%20Colchester%20USD%2CCAD&utm_medium=email&utm_source=Christopher%20Ward%20Limited&dm_i=5P8Z,DW80,31033D,1O840,1#mz-expanded-view-50051423597

Niet voor mensen die zo nodig veel gewicht aan de pols willen hebben; ding weegt maar 63 gram inclusief band :grin:

5 likes

Ja, zag hem al.
Persoonlijk vind ik met donkerrode band mooier aangezien de secondewijzer ook datzelfde rood heeft.
Met zwart valt het zo dood…
Die gasten van CW hebben echt een goede smaak en dito design.

2 likes

Eens, vind ik ook mooier.
Maar het is sowieso niet mijn horloge, ook niet op die band. Vind hem nog steeds te zwart :blush:

Houd het voorlopig maar bij m’n Elite :innocent::sunglasses:

3 likes

Da’s ook een hele mooie band.
Grappig, want die heb ik net nabesteld voor m’n C60 Sapphire (momenteel staal).
Blauw met oranje is echt zo’n heerlijke combi.
Zeker als je horloge ook nog deze kleuren heeft… :wink:

1 like

Fraai als je van een zwarte kast houdt! Ikzelf niet dus pass :smile:

Lekker bandje is dit,ik wacht nog op de sale van deze

Absoluut. Heb ook nog even overwogen om de titanium band erbij te bestellen, maar die gaat waarschijnlijk toch alleen maar ongebruikt in de kast liggen dus ik heb het bij de hybrid band gehouden.

Dat was ook een van de redenen waarom ik voor de Elite ben gegaan en niet voor de “normale” C60 :blush:

De concept die jij onderweg hebt heeft ook dezelfde kleuren, dus ook een fraaie combinatie met de hybrid band :ok_hand: :ok_hand:

1 like

Ook een mooie combinatie :+1: :+1:

Datum op 6 en logo op 12 vind ik wel een pluspunt ten opzichte van m’n Elite, maar ik vind de indices te heftig voor een horloge zonder duikbezel :thinking: :blush:

Gaat mij eigenlijk om een GMT en stalen bezel met “normale” afmetingen.
Ik wil ‘m op staal en dan deze band erbij.
Helaas is deze 20 breed en m’n c65 22mm anders kon die daar ook nog op :grin:

1 like

Mocht iemand interesse hebben in zo’n blauwe hybrid band in 20mm: ik heb er hier nog eentje liggen die voor een leuke prijs weg mag :+1:

Ik zit al een paar dagen naar deze te kijken. Ik vind de bandaanzet net te breed voor de kast, maar hang wel akelig dicht boven de ‘kopen’-knop.

1 like

Bandaanzet oogt inderdaad fors; maar afmetingen zijn niet zo heel anders dan bijvoorbeeld mijn C60 Eilite. Alleen de kastdiameter is 1 mm minder. Denk dat het ontbreken van de kroon en crownguards de kast smaller doen lijken :thinking:

Misschien heeft het ook te maken met de afwezigheid van een duikbezel? De rechte nato-achtige band helpt ook niet mee denk ik. Hoe dan ook verwacht ik dat ik deze uiteindelijk niet kan weerstaan.

1 like

Top, kan hij daarna naar mij toe als jij de onvermijdelijke afschrijving weer pakt :joy:

2 likes

Zullen we de prijsonderhandeling nu vast doen? Dan kan ik dat meewegen bij de aanschaf.

3 likes

Speelt allemaal een rol denk ik inderdaad. Succes met de overwegingen :innocent:

1 like