Christopher Ward only (Deel 1)

Toen ik ze kocht vond ik ze eigenlijk iets te duur maar nu ik ze heb snap ik wel de meerwaarde. Ze zijn in het begin idd wat stug maar als je ze een tijdje draagt gaan ze zich mooi naar je pols vormen. Wat betreft de herkomst van de grondstoffen is het maar een beetje hopen dat ze hier ook echt op een bewuste manier mee om zijn gegaan. Vaak is dat “plastic uit de zee” maar een beetje een wassenneus verhaal. :grimacing: Hoewel ik 100% achter het principe sta…

Krijgt heel veel lovende reviews idd. En eigenlijk is het altijd beter om een horloge met staal te kopen als je de optie is. Ik houd er zelf alleen helemaal niet van dus toch maar niet gedaan. Was toch niet van plan 'm te verkopen. :smiley:

Ja ik vind de kleur van die dus echt heel erg mooi. Ben alleen voor mezelf bang dat ik mij ga irriteren aan die krassen. Het voelt voor mij iets te random… Ook maar niet gedaan dus. Maar dat groen met dat oranje… :ok_hand:

Niet zo snel dus denk ik. :grin:

Is hij niet ergens in het najaar uitgekomen? Heb 'm met de black Friday deal besteld. Voor de kerst was hij binnen.

2 likes

Bij CW is de stalen band los en het horloge op canvas even duur als het verschil het horloge op staal en de canvas band los kopen.
Dus je kan altijd later los bij kopen.

2 likes

Zo nauwkeurig had ik er nog niet eens naar gekeken. Goed om te weten. :+1:

1 like

De banden van CW zijn inderdaad top , toch heeft de Tide strap wel mijn voorkeur :+1:t2:

![20211222_151110|375x500]

10 likes

Wel gaaf zo deze bespoke c60 met rode details:

3 likes

Yes, mijn eerste cross post, denk ik :grin:… Net ook in wat dragen wij vandaag :sweat_smile:

De eerste is wel enkel voor jullie CW liefhebbers. Man oh man, ik begin flink verknocht te raken aan dit horloge. Het lijkt 4,5 tot 5 seconden per dag te snel te lopen en de ruim 50 uur gangreserve lijkt ook te kloppen. Heel erg content!

Alvast een fijne avond allemaal!

11 likes

Dat zijn mooie waardes(en horloge uiteraard)
Uiteindelijk zal hij wat minder voorlopen,de mijne zit op 1sec/dag,dus die Sellita uurwerken zijn top.
Ik zit op het vinkentouw om de blauwe versie aan te schaffen :grinning:

1 like

7 likes

Heb er sinds kort ook weer een. Vakantiebeater

10 likes

Ah, dat wist ik niet, thanks. Nou, goed uitgangspunt dan! En inderdaad mooie uurwerken. Ben benieuwd of hij straks ook een paar - onbedoelde- tikken kan incasseren. Zou fijn zijn om hem minder te gaan baby-en.
Was ook erg benieuwd naar de blauwe kleur. Kon maar geen vat op de tint krijgen. Ik zie uit naar je foto’s :blush:

1 like

Komt goed :+1:t2:
Ik wacht nog even of deze binnenkort in een sale actie voorbij komt,mailbox in de gaten houden dus :sweat_smile:

1 like

Weet je al waar naar toe :sunglasses: ?

1 like

Wellicht weer naar de ABC eilanden dit jaar. Bonaire of curaçao.

Mooie leren bandje op die ward.

1 like

Gaaf model die GMT !

1 like

Dank en dat lijkt me een top bestemming.
Het bandje is van CW zelf die bij dit model hoorde.
Hij lijkt een beetje op de panerai assolutamente banden, ook zo`n tan/beige kleur.

1 like

7 likes

Magisch lente-achtige vibe @Jobba_jobu !

1 like

3 likes

Mijn C2 Lido. Heb ik onlangs gekocht. Merk dat ik hem te weinig draag, dus zal wel weer het veld moeten ruimen. Maar ik heb dan ook best wat horloges. Wel een lekker licht horloge die erg fijn draagt. Is volgens mij het laatst quartz model dat destijds (2011) gemaakt is.

3 likes

Er komen nieuwe modellen met bronzen kast.
Waar hopen jullie op?

Ik zou wel een chronograaf willen, met ombre wijzerplaat en zwarte bezel. Dan gaat het moeilijk worden om hem niet te kopen.

1 like