Weer zo’n platte van 11mm en dan military geïnspireerd met een telemeter…
Waar staat deze info?
Bedankt!
Ik krijg normaal ook mail van CW,wat zeg ik,ik word bijna plat gespammed
Ga es ff kijken welke ik dan toch gemist heb.
Edit;
Heb ‘m idd ook
Maar wat zou jij graag willen zien in een bronzen kast?
Geen idee,ben niet zo voor brons
Idd, chronograaf, bicompax, een geen datum-optie, standaard met metalen band, keuze uit verschillende sunburst wijzerplaten… Max 40mm… Kwijl…
Als er één type horloges is waar het bij hoort dan zijn het natuurlijk duikers.
Maar als ze iets met een oxblood wijzerplaat uitbrengen zoals de Oris Pointerdate… Oef, dat is wel mooi hoor!
Dit zou sick zijn, als CW zoiets maakte…
Een van de mooiste klassieke horloges die nu nog nieuw te koop zijn vind ik!
Ja! Prachtige kleur! En dan een zilveren bezel optie met uur markeringen, voor een 2e tijdzone!! Of binnen en buiten markering, dan dat wordt misschien wat druk, maar dan heb je een timer én 2e tijdzone…
Check Paul, code staat hierboven. No more excuses
Deze code is bijna doorlopend,krijg ‘m zelfs toegestuurd
Nee,ik wacht op de halfprice sale of iets wat daar in de buurt komt,minstens -30%
Komt deze ook uit
Ah! Ik snap dat je op dat soort kortingen wilt wachten. Wist niet dat die soms zo hoog zijn. Mooie klok draag je trouwens! Je hond lijkt nu wel te denken “zucht… Alwéér een horlogefoto…”
Klopt,die staat wel verdacht veel op mijn foto’s
Halfprice sale heeft CW nagenoeg elk jaar wel en ook sales met grote kortingen,dit betreft dan meestal uitlopende modellen maar dat is geen punt voor mij.
Nog een tip,zet de CW site op £ ipv € en betalen met CC,dat scheelt ook weer behoorlijk.
Thanks! De c63gmt slokt momenteel en de komende tijd het grootste deel van mijn op. Maar het zou mij niet verbazen als er ooit eens een 2e CW bij komt…
Ik besef me nu dat deze post preaching to the choir is .