perfectie
Staat hem top
En wat is die quick release toch fantastisch!! Heerlijk om zo makkelijk te wisselen.
Fijn winderig weekend allemaal!
Mooi bandje,is deze donkerblauw of zwart?
Bij mijn volgende CW bestel ik ook zo’n bandje erbij
Eens! Ik vind dit een zeer mooi horloge. Jammer dat hij 39mm is, voor mij net te klein vrees ik.
Bij mij op een 17,5cm pols, weet niet met welke omtrek jij gezegend bent?
Iets meer, zo rond de 20 a 21cm polsmaat. Mijn kleinste horloge is een Rolex Hulk, deze is 40mm maar draagt wat groter. Ik beb daarnaast nog een 42mm Seiko en Steinhart. Het lastige van CW is dat je ze niet kunt passen.
Ik weet niet hoe het met de reguliere C63 is, maar mijn gmt voelt groter dan 39mm. Ik heb ook een 37mm GS, die voelt als 37mm. De hoogte van de C63 heeft er wat mee te maken denk ik: 12,7(?) mm. En optisch groter ogen ook doordat het saffier met een facet uitsteekt.
Volgens mij zijn ze qua formaat eender, dus dat zou dan idd ook voor de reguliere C63 gelden.
Ik had al ff snel in de CW shop gekeken,is er idd ook in het zwart/oranje(ik dacht alleen blauw/oranje).
Super mooie bandjes
Edit:
Jij hebt een heel assortiment bandjes bij je C63,doe je goed
Via de sale vorige week ook een C63 auto weten te bemachtigen met een Tide strap.
Nu mijn 4e CW en zeker niet de laatste.
Quick release stalen band en fijn afstelling ! 150 mtr WR en maar 12 mm hoog, veel kwaliteit dus bij Chr Ward. En dat rare loge went snel
Thanks, ja ik dacht het maar meteen goed te doen. Ze hebben echt een goed doordacht mooi assortiment idd. Nog een bruin lederen erbij, dat is het enige dat me bij CW niet aansprak.
Ach, als je een keer in de buurt van Zeist bent, kan je het wel eens komen passen. No problem.
Ja!
Wel aardig, maar voor mij niet leuk genoeg om de creditcard uit de portemonnee te halen.
Ik vind het bij die C60 goed passen. Echt een beetje die bonkige steampunk diver vibe die je met brons kan bereiken.
Maar bij die C63 snap ik ik het eigenlijk niet zo goed. Vind zo’n Uber klassiek materiaal helemaal niet passen bij zo’n Uber modern design…
Bijde gaan ze trouwens idd ook niet voor mij zijn.
Ow, ik zie die C63 Sealander in brons wel zitten hoor! Dit is eerder een field watch, toch?
Ik was trouwens al een tijdje op zoek naar een bronzen horloge, en had de C60 Trident brons al gespot. Ik twijfel echter over de opgelegde cijfers op de bezel.