Christopher Ward only (Deel 1)

https://www.christopherward.com/home

Helemaal onderaan: Sign up to our newsletter and receive exclusive offers and news.

Nee als je hem in het blauw zet :wink:

1 like

mag ik vragen wat je niet bevalt aan het horloge?

soms is het leven zo simpel

Als het horloge gedragen is en ze draagsporen zien waardoor ze het horloge niet meer als nieuw kunnen verkopen krijg je niet het hele bedrag terug :thinking:

Wat gek…

Wel iets om rekening mee te houden in elk geval :sunglasses:

Ik vind hem echt super mooi maar ben zo bang dat hij net te klein voor me is.

Ben nog steeds tevreden met mijn vakantieshitter.

Alleen de band :thinking: … Ben nog niets beters tegen gekomen… want deze combinatie is erg goed.

4 likes

Dit kan ik idd ook bevestigen. Daar zijn ze heel erg streng in geworden. Iets te streng in mijn optiek. Het lijkt wel of ze met een vergrootglas bijna gaan zoeken naar een microkrasje om dan 30% van het aankoopbedrag af te trekken.

Advies is om bij CW echt alleen even te kijken/controleren of je het horloge echt wil. Verwacht daar geen amazon retourvoorwaarden.

1 like

Hoe komt? Toch niet dat?

weet niet gewoon wel oke maar dat is het dan ook voor mij. Geen klik klak klik wel oprecht een goed afgewerkt horloge en de clasp met verstelbare sluiting kunnen ze bij Tudor nog wat van leren (op de Pelagos na dan he :-))

1 like

Ook 1 van de redenen dat ik hem terug gekocht heb

1 like

Mijn eerste Christopher Ward en een tweede coming! :star_struck:

16 likes

Mijn eerste CW was geen blijver, maar deze mag wel een tijdje om de pols:

14 likes

Echt een prachtig horloge :ok_hand:t2: gefeliciteerd!

1 like

NA van vandaag. De Christopher Ward C65 Super Compressor van HF lid @Cihanski overgenomen en erg blij mee!

12 likes

Morning HF! Vraagje de quick release van mijn C63 Sealander is dat een proprietary of kan ik ook andere bandjes erop knallen met zo een soortgelijk systeem?

Als iemand nog zijn GMT kwijt wil…PB aub :wink:

Er zitten gewoon normale lugholes in de lugs, dus je kunt elke normale horlogeband er op zetten.

:flushed::flushed::grimacing::grimacing: Jezus wat voel ik mij even dom :flushed:

1 like