Dat is snel maar de prijs is ook nog eens heel scherp vind ik .
Prachtig horloge
Ja dat hebben ze wel handig geregeld
Maar nog steeds een mooie prijs; een gewone C60 kost bijna het dubbele
Zou mijn stalen C63 band 1:1 passen op deze 40mm case? Anders dan is hij nog wel een stuk goedkoper.
Niet uitgesloten dat hij past natuurlijk, maar het is wel een andere bracelet:
Das zuur ja, met code had ik ook geen moment getwijfeld.
Nu is het ineens een pre-order geworden voor midden juli. Of was het dat eerder ook al en heb ik daar in de gauwigheid overheen gekeken?
Geen idee; maar goed dat is 14 dagen levertijd…
Okay FOMO was te sterk met maar 350 stuks. Op staal besteld. Van harte voor m’n 41ste verjaardag ofzo. Geen idee ik vind in m’n hoofd wel een reden voor nog een horloge
En toen was hij al uitverkocht. Damn doen ze snel daar in Engeland. Maar de mijne is gelockt; 20 juli pictures hier.
Terugkomend op: eindelijk antwoord van CW customer service. Stalen band van C63 past niet op C60. Andere kromming door kleinere kast wss.
Gelukkig ‘gewoon’ voor die 800,= op staal gekocht. Wel gelijk ook een Barton rubber erbij besteld voor dat speels zomergevoel deze:
Staat er vast heel goed bij qua kleuren.
Andere kromming inderdaad, en wellicht ook een net andere luglengte. Jammer, maar alsnog een mooie prijs. Gefelicteerd alvast
Inmiddels allemaal uitverkocht zie ik
Ben benieuwd naar de real life foto’s. Heb hem 3 keer in het mandje gehad maar me ondanks de FOMO toch kunnen beheersen haha. Te veel overlap met mijn C63 waardoor ik bang was dat 1 van de 2 in de doos zou blijven zitten.
Komen zeker foto’s. Ik heb ook een C63 GMT in het wit; maar toch kon ik het niet laten. Beetje CW fanboy aan het worden.
Snap het helemaal. Eenmaal een CW in de collectie en dan wil je meer.
Tip: hou de site in de gaten. De komende weken komt er weer een sale aan.
Inderdaad sale:
En ook met courante modellen, niet alleen maar onverkoopbaar spul
Zo dat gaat snel, keek net een 2e keer en al gelijk een hoop leuk spul weg😂
Dat had ik je kunnen vertellen. Gaat altijd als een razende
En toen alleen nog maar wat leftovers… Die mailinglijst van hun werkt als een malle.
Zeker heel wat mooi spul tussen. Zelf een blauwe C65 automatic in het mandje gehad voor omgerekend 512 euro. Dat was echt wel bang for buck maar ik ben al blij met de zwarte C65 handwinder die ik ooit bij een eerdere sale heb gekocht.
Hou de site in de gaten want vanavond komt er waarschijnlijk weer nieuw aanbod wanneer de sale ook buiten de mailing open gaat.
Let ook op dat de nearly new items soms beschadigingen hebben.