Christopher Ward only (Deel 1)

Ik hoop dat ze binnenkort een geintregreerde stalen band kast/model uitbrengen. ik ben zeer tevreden over hun lightcatcher variant en zou graag willen zien wat zij ervan bakken… ik vind de aquatine/blancpain niet zo’n succes maar houdt ook niet van bolle saffier lunettes.

1 like

739 euro voor een GMT 600m diver. Alsof ze het weggeven toch?

2 likes

nou, dat is een mega koopje. Daar kun je zelfs als je hem wel later wegdoet weinig verlies meer op hebben…

Ook echt een steal:

2 likes

Pffff ze zijn de net uitgebrachte nieuwe C65 lijn ook aan het dumpen. Denk dat ze niet goed lopen dan!

Inderdaad opvallend. Nu vind ik die zelf ook vrij lelijk, maar je zou denken dat er toch wel liefhebbers voor zijn. Overigens staat de C60 er ook nog steeds bij, dat is toch wel hun bestseller volgens mij, dus waarom ze die in de sale doen?
Of komt er binnenkort een nieuwe C60?

Volgens mij komt er idd een nieuwe C60. Ze gaan van alle horloges het logo aanpassen van de naam CW naar dat minecraft ding.

2 likes

Ik heb zo’n vermoeden dat ze uitverkoop houden van alles met een wijzerplaat waar de volledige naam van de voormalige (mede)eigenaar op staat.

Nieuwe modellen/-versies hebben alleen nog het logo op de wijzerplaat.

Voor wat betreft de Aquitaine geldt dat niet maar :point_down:

1 like

Klinkt aannemelijk :+1: :+1:

Heb denk ik eea gemist :disappointed_relieved:
Is de C63 GMT al langs gekomen?

Zag ik volgens mij ook langskomen inderdaad, maar vrij gauw alweer uitverkocht :thinking:
Weet niet zeker of het nieuw of nearly new was.

1 like

Dat waren idd NN exemplaren.

2 likes

Verdorie,zit je maanden de mailbox in de gaten te houden waren we uitgerekend afgelopen nacht onderweg naar huis vanaf ons vakantieadres.
We waren om 09:00 uur thuis na een rit van dik 900km :slightly_frowning_face:

1 like

Zul je altijd zien :grimacing:

1 like

Dat denk ik niet dat ik doe,kunnen ook modellen zijn die terug gehaan zijn omdat de datum niet recht in het venster staat bijvoorbeeld :thinking:

1 like

Dat heb ik liever dan dat iemand op een lompe manier de bracelet heeft zitten resizen en daarna alsnog besloten hem terug te sturen :wink:

1 like

Heb zelf tijdens de vorige sale een C63 NN gehad. Zaten wat krasjes op de bezel en putjes op een lung.

Teruggestuurd. Was toen met de sales voucher maar 90 euro verschil voor een nieuwe.

3 likes

Heb bijna 2 weken met deze rondgelopen,liep vanochtend -4 sec,topspul :sunglasses:

4 likes

Wow dat is een forse beschadiging,kunnen ze niet als NN verkopen vind ik

Oef, idd ja. Opzicht niet het soort beschadigingen waar ik mij druk om maak maar alleen als het MIJN beschadigingen zijn. :sweat_smile:

2 likes