Gewoon staal of rubber!
Staat op het verlanglijstje net zoals de originele metalen band.
De GMT-wijzer is meer geel dan oranje dus ik zou wel uitkijken met feloranje stiksels
https://www.christopherward.eu/watches/new-releases
Fraai. eigen gezicht, erg aparte rotor, maar die prijs
Ik vind hem wel mooi.
Ik vind die kleurencombi wel erg lekker. Ik zou het graag ook op mijn blauwe hebben gezien wat oranje accenten.
Die rotor is ook wel mooi omdat je veel meer van het uurwerk kunt zien wat ook in kleur is. Wel apart en zeker geen onaardig geheel.
Maar hij lijkt me wel heel erg dik zo op de plaatjes te zien, ik ben in ieder geval dik tevreden over mijn C60 die ik steeds meer ga waarderen.
Die is stevig te noemen maar ik ken verder het horloge niet en heb het artikel niet gelezen, meen wel dat het om een inhouse uurwerk gaat.
Klopt, maakt de prijs begrijpelijker.
Yep, ik meen ook dat er een ex medewerker van ETA verantwoordelijk voor dit ontwerp van het uurwerk. En ik lees bij CW dat model ter ere van het 5 jarig bestaan van het eigen uurwerk gemaakt is.
Maar wel 16.35 mm dik wat hem voor mij te dik maakt. Ook de diameter en de prijs maken het voor mij makkelijk deze te laten gaan
Verder wel een gaaf ding
https://www.christopherward.eu/calibre-sh21
Linkje naar het hele verhaal van het uurwerk voor de geĆÆnteresseerden.
Wat een onzettend gaaf ding zeg.
Prijs is een dingetjeā¦
Passen de stalen bracelets op alle Tridents met nieuw en oud logo? Zit te denken om een bracelet te bestellen vai de site en wellicht dat ik mijn Trident dan toch houš. Of heeft iemand er toevallig nog 1 liggen waar die vanaf wil?
Hebben jullie de aankomende C65 Military Collection al gezien? Horloge komt uit in oktober in modellen van 38 en 42 mm. Ik vind het hele mooie horloges! Uniek is dat de modellen chronometer-cerified zijn.
En ā¬1120,- voor een topgrade Sellita uurwerk
Koopje, bij Oris vragen ze het dubbele.
Smaken verschillen, ik heb de oude gehad en vind de nieuwe juist vee malen mooier. De oude was te plomp, te dik en de nieuwe hebben ze het dmv facetten optisch kleiner gemaakt.
Maar je moet de vintage met de vintage vergelijken en niet met de Sandhorst.
Hieronder de Sandhurst
@Petteflet bedankt voor het delen, ik heb die C65 nog steeds als stil verlangen ergens rond dolen. Maar nu wordt de keus toch weer moeilijker. Chronometer is ook wel leuk⦠Hhhhmmm, ik ga denk ik toch nog even goed nadenken en wellicht toch over tot aanschaf. Ik blijf hem mooi vinden en snap niet dat er hier op HF nog nooit 1 in roulatie is geweest.
Uiteraard is het een kwestie van smaak.
Persoonlijk vind de oude lugs sierlijker, de nieuwe kast vind ik wat anoniem.
Overigens heb ik er nooit een in de hand gehad, dus ik baseer mijn mening alleen op fotoās.