Ik heb ze niet naar elkaar gehad maar wel beiden in bezit. De kastvorm is naar mijn idee nagenoeg hetzelfde want die vind ik dus schitterend maar hebben ze hem optisch wat dunner laten lijken.
Ik vind hem nu perfect omdat die nu niet meer zo koddig overkomt.
Heb even wat foto’s bekeken en de kasten lijken inderdaad meer op elkaar dan die renders doen vermoeden. Alleen zijn de “crowngards” verdwenen en daardoor is hij wel wat anoniemer geworden.
Ze zijn niet bang om wat nieuws te proberen, ondanks dat ze weten dat de vintage divers het populairst blijven. Ik mis het CHr Ward London logo op de dress lijn het meeste, misschien doordat het zoveel deed denken aan IWC? Ik kwam er vandaag achter dat ik de C9 van 40mm met het in-house uurwerk nog wel zou willen.
Het nieuwe Christopher Ward model is inmiddels aangekondigd op de website. De C60 Elite 1000, met titanium kast, dag/datum aanduiding en een exhibition caseback.
Ik neem aan dat CW wel wat gaat regelen voor EU kopers. De horloges worden namelijk (grotendeels) in Zwitserland gemaakt, waarom zou je ze dan eerst naar GB gaan exporteren als je ze in de EU verkopen wilt.
Wat leuke details, en naar mijn weten ook wel onderscheidend tov de worldtimers die nu op de markt zijn. Vind de combinatie van verhoogde stadsnamen op de binnenste lunettering en de gegraveerde stadsnamen op de buitenste ring ook wel wat hebben