Christopher Ward only (Deel 1)

Ik heb ze niet naar elkaar gehad maar wel beiden in bezit. De kastvorm is naar mijn idee nagenoeg hetzelfde want die vind ik dus schitterend maar hebben ze hem optisch wat dunner laten lijken.

Ik vind hem nu perfect omdat die nu niet meer zo koddig overkomt.

1 like

Heb even wat foto’s bekeken en de kasten lijken inderdaad meer op elkaar dan die renders doen vermoeden. Alleen zijn de “crowngards” verdwenen en daardoor is hij wel wat anoniemer geworden.

Ze zijn niet bang om wat nieuws te proberen, ondanks dat ze weten dat de vintage divers het populairst blijven. Ik mis het CHr Ward London logo op de dress lijn het meeste, misschien doordat het zoveel deed denken aan IWC? Ik kwam er vandaag achter dat ik de C9 van 40mm met het in-house uurwerk nog wel zou willen.

1 like

Heeft iemand deze al in het echt gezien?
Hij lijkt in ieder geval super, komt alleen op een heel verkeerd tijdstip voorbij.

9 likes

3 likes

ik vind het nog steeds een werkelijk prachtige duiker van een hele hoge kwaliteit.

12 likes

Vind ook de nieuwe nog steeds erg lekker

Zijn gewoon mooie horloges en prima kwaliteit.

10 likes

Mooie advertentie gespot in de UK vandaag:

12 likes

11 likes

Ik hou van dit horloge :heart_eyes:. Mijn eerste echte.

C65 Trident Vintage Mk II

11 likes

Verrassend leuke flieger van CW!

6 likes

Fijn weekend! :blush:

10 likes

Het nieuwe Christopher Ward model is inmiddels aangekondigd op de website. De C60 Elite 1000, met titanium kast, dag/datum aanduiding en een exhibition caseback.

https://www.christopherward.eu/c60-elite-1000

11 likes

Mooi hoor!! Ik heb nog steeds het liefst de oude wijzers maar ik vind de kleurtjes van deze erg fraai.

1 like

Ik wil vandaag eventjes niets weten van zaken van overzee …

1 like

Ik neem aan dat CW wel wat gaat regelen voor EU kopers. De horloges worden namelijk (grotendeels) in Zwitserland gemaakt, waarom zou je ze dan eerst naar GB gaan exporteren als je ze in de EU verkopen wilt. :thinking:

1 like

Gave nieuwe worldtimer van CW:

Wat leuke details, en naar mijn weten ook wel onderscheidend tov de worldtimers die nu op de markt zijn. Vind de combinatie van verhoogde stadsnamen op de binnenste lunettering en de gegraveerde stadsnamen op de buitenste ring ook wel wat hebben

17 likes

Subliem afwerkingsniveau weer bij CW :+1:t2:

1 like

https://www.instagram.com/p/B-cd47CKDV3/?igshid=tn9p6avsf5ky

9 likes

Dan zouden ze vanuit bijv. Duitsland moeten gaan verkopen. Want volgens mij valt Zwitserland ook buiten de Europese Unie.