Christopher Ward only (Deel 1)

Oef lekkah en dikke klok ook! :muscle:

1 like

Het oogt wat leeg zo. Miss nog beter met een ‘Chr. Ward’ er onder? Maar vermoed dat ze beter gewoon dit logo een paar jaar kunnen gebruiken, het went vanzelf.

Eens. Ik blijf het raar vinden dat je alleen een abstract logo hebt waarbij er geen koppeling is met de naam van je bedrijf. Het kan natuurlijk wel als je een hyper goede marketing hebt en een naam die iedereen kent zoals Nike ofzo.

Het kan zijn dat dit stap 1 is en dat ze wanneer het logo is ingeburgerd de hele naam gaan aanpassen aangezien Christopher Ward zelf een nieuw merk is begonnen (Tribus).

Zo niet was ik eerder gegaan voor een abstracte versie van CW ofzo.

image

2 likes

Het kan altijd erger zijn, cf. Daniel Wellington :smiley:

Dat logo is miss weer een beetje te vaag. Oogt ook een beetje als CV mogelijk? Vind dit miss nog het meest duidelijk. Beetje spelen met de grootte het onderschrift, maar het vult de wijzerplaat iig wat meer.

2 likes

Zeker ook een mooie optie! Zeker met London erbij. Het blijft gewoon een eigenwijs Engels merk.

Mooie band,welke is dit?

Het is deze maar dan in 22mm

https://www.christopherward.com/watch-straps/canvas-webbing-strap/20-WEB-02-SXC-DC-ST.html

Ik zie de 22mm er zo niet meer bij staan.

Thanks,ik was zelf ook al aan het zoeken :+1:t2:
De jouwe is veel mooier dan hoe hij op de site staat.

Nu ik weet dat ie zo is kan deze ook op mijn lijstje

1 like

Ik was een beetje bang dat ik het nieuwe logo op de C63 heel veel mooier zou gaan vinden dan de oude CW naam en dat ik mij zou gaan ergeren aan het feit dat die van mij dat dus niet heeft…

Maar het valt mee, vind beide versies ok. Als ik zou moeten kiezen zou ik misschien zelfs wel voor de oude CW naam gaan maar het is mij eigenlijk om het even. Het mooie aan dit horloge zit 'm niet in de print’s op de wijzerplaat.

1 like

Op de webshop staan nu beide logo’s naast elkaar.

Weet het zo net nog niet eigenlijk… Het oude logo geeft wel meer symmetrie. :thinking:

1 like

Mijn stem gaat naar de dial met tekst :point_up:t2:

3 likes

Welkom bij de club tevreden CW bezitters, mooie aanwinst hoor David, van harte.

1 like

Dankjewel! Na twee dagen nog steeds verrast door deze CW. Een boel kwaliteit zeker voor die centen en een onwijs lekker fris ding. Daffie happy :smile:

3 likes

Logo is op zich niet verkeerd echter te groot (te veel aanwezig).:-1:

1 like

Ja dat hé? Het is net even te veel “in your face”.

1 like

Als ingedrukt logo een stuk mooier

8 likes

Okay vreemde vraag. Het middelste deel in de kroon; dat logo. Dat is zeker los ingelegd? Tis niet uit een massieve kroon gevreesd? Want bij mij zit het ietsje pietsje los?!! Doordat het reliëf heeft met het logo kun je met je vinger het een beetje heen en weer wiebelen; alsof het net iets te klein is voor het gaatje waar het in zit… of ik heb een kapotte kroon; maar hij zit gewoon geschroefd in de kast… iemand anders hetzelfde?
Klinkt vaag… ik weet het

Te ruilen de wijzerplaat in ieder geval niet om. Ook niet tegen betaling…

Ow cool kerel, ook aan een Ward!

Ja, mooi spul voor de centjes.

1 like