Wauw dat was echt een goede deal!
Heel blij met de zwarte versie nog steeds!
Wauw dat was echt een goede deal!
Heel blij met de zwarte versie nog steeds!
Zomerse groet mede CW liefhebbers!
Ablogtowatch heeft een sympathiek artikel met hele mooie foto’s van de C63 GMT:
Maar op dagen als deze heb ik hem toch het liefst op sprankelend rubber
hele mooie strap combi!
Oranje/zwarte Barton?
Nee helaas, bij mij zit alles sollide vast. Als ik mijn kroon bestudeer dan lijkt hij ook echt uit één stuk te zijn gemaakt. Misschien een macro foto als het lukt?
Heb idd al eens eerder gehoord dat CW niet op dat soort verzoeken in gaat.
Heb net gekeken bij 2 horloges. Ik herken dat niet. Het zou kunnen zijn dat het dus niet uit 1 stuk metaal is gemaakt maar dat er later een inlay op wordt gezet ofzo? Lijkt me wel erg omslachtig.
Zou alleen handig zijn als andere bedrijven ook dezelfde kroon gebruiken en dat ieder bedrijf een eigen logo inlay kan plaatsen. Maar dat lijkt me ook niet.
Hoe dan ook is het altijd handig om de garantie te claimen. De CW service is extreem goed op dat gebied.
Voorbeeld:
Er waren wat draadjes losgekomen op mijn #tide stap:
Ik mocht direct een nieuwe band uitzoeken en de oude houden:
Dat is wel goede service.
In een waterdichte kroon zitten pakkingen en om die erin te krijgen bestaat een kroon vaak uit meerdere delen. Meestal wordt die deling aan de binnenkant gemaakt, maar kan me ook voorstellen dat je dat om productietechnische redenen aan de buitenkant doet.
Vond hier bijvoorbeeld een doorsnede van een Damasko kroon waar ook een deling aan de buitenzijde lijkt te zitten:
Heerlijk het Quick release systeem op zowel stalen als rubber band plus een Ratchet systeem in de sluiting voor de warme dagen. Geweldig!
Ja die ratchet is erg erg fijn. Mooie wijzerplaat. Dit is de Anthophene (ijswit saffier) op 42mm toch?
Heel erg fijn idd. Zo jammer dat niet meer merken het doen. Toch wel luxe zoals CW dat wel doet.
Klopt het is idd de 42mm Anthropocene GMT.
Ja, oranje/zwart. En nee, van Samco. Maar op het forum is wel eens gesuggereerd dat dit uit dezelfde Chinese fabriek komt.
Thanks, erg mee in mijn nopjes. Zag eigenlijk pas onlangs dat het oranje van de band en de GMT hand exact matchen.
De atoll is vertraagd zegt CW. Dus waarschijnlijk pas augustus
Wat een gaaf ding!
Wil je hiermee stoppen? Mijn tranen zijn op voor dit horloge en nu komt er bloed uit
Zo vet…