Christopher Ward only (Deel 1)

Ja, dat zou wel mooi zijn idd!

1 like

C60 met oranje wijzerplaat? :heart:

1 like

Alles kan! :smirk:

Ja maar past niet binnen budget hiervoor gesteld. Die Highlander is trouwens prachtig :heart_eyes: die dial
 wowwww. Maar ik had al een C63

10 likes

11 likes

16 likes

4 likes

Wat is de huidige kortingcode, vraag ik voor een vriend
:grinning_face_with_smiling_eyes:

15 likes

Ik heb al vijf dagen geen mailtje gehad van ze dus ik denk dat ze dicht zijn voor de zomer :man_shrugging:t2:

2 likes

36 mm Sealander met vrolijke zomerkleuren:

https://www.christopherward.com/sports-watches/small-(up-to-38mm)?utm_campaign=985800_WK18%20Sealander%2036mm%20Colours%20launch&utm_medium=email&utm_source=Christopher%20Ward%20Limited&dm_i=5P8Z,L4NC,31033D,2LCTX,1

Wel limited, dus snel wezen :grin:

6 likes

Potverdikkie, die zijn wel heel erg mooi hoor! Lekker maatje ook. :heart_eyes:

Zo’n gele of rode is wel heel erg verleidelijk. Alleen de datum hadden ze bij deze van mij mogen weg laten, dan was helemaal onweerstaanbaar geweest

1 like

Edit:

Deze met een donker oranje wijzerplaat. That is your HFLE 2023 right there.:ok_hand:

1 like

Die gele is fraai, maar de blauwe vind ik ook niet te versmaden :yum:

Ik heb niks tegen datums zolang ze maar niet scheef staan. Datum op 6 is prima voor mij :sunglasses: Maar zonder mag ook :innocent:

Nah, donker oranje neigt naar vies bruin; niet voor mij :nauseated_face: :grin:

1 like

Nee, niet donker oranje op die manier inderdaad. In mijn hoofd zou het ergens precies tussen die rode en die gele in moeten zitten dan (eigenlijk gewoon oranje dus
). Als het maar niet van dat fluoriserend oranje is. :dizzy_face:‍:dizzy:

1 like

Jawel joh, lekker knallen :boom: :grin: daar houd ik wel van. Maar smaken verschillen uiteraard.

Ja ik snap hem, dat is inderdaad prima :+1:

1 like

36 mm en lugwidth van 20 mm. Weet niet of dat zo mooi in verhouding is.
Dat is de reden waarom ik de Timefactors Everest van 36 mm niet meer heb.
Verder wel een mooie verschijning.

2 likes

Zat ik ook al naar te kijken inderdaad; oogt net een beetje uit verhouding. 18 of 19 mm lugwijdte was denk ik mooier geweest :thinking:

Alleen jammer dat ze pas in de herfst gaan leveren. Daarom hebben ze de kleuren als herfstkleuren gespind. Wie gelooft dat?

Ik vind de blauwe het leukst, maar dat hele ‘Tiffany’-gelul in de horlogewereld staat me zo tegen dat ik er gelijk ook weer op afknap.

1 like