Christopher Ward only (Deel 1)

Jep :wink:

1 like

Ja, altijd in pond afrekenen bij CW. Is voordeliger en alles is inclusief.

1 like

Deze is goed geslaagd!

6 likes

Cool dat je kan kiezen tussen 38, 40 en 42 mm (38mm niet in alle kleuren zo lijkt het). Alle 4 de kleuropties zien er ook netjes uit.

Ik vind het een goede zet van ze!

En omdat we van plaatjes houden :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb al een blauwe duiker en een witte CW. De zwarte en groene staan direct op mijn wishlist :grinning:

2 likes

Geen verkeerd ding, maar persoonlijk wint de oude 600 voor mij. Rustiger en evenwichtiger ontwerp. Bezel, indices, logo; allemaal net iets subtieler.

7 likes

Die nieuwe modellen zien er zeker niet verkeerd uit maar ik ben toch erg blij met mijn GMT met naam ipv logo :grin:.

10 likes

Naam is zeker beter imo
Het maakt voor mij eigenlijk niet uit wat ze doen, als ze maar eens iets aanhouden. Elk jaar een ander logo is nooit goed voor een merk

1 like

Dat was met de pro 600 ook al zo :wink:

Voor mij was dit altijd juist een reden om de C60 over te slaan. Ik heb nu een C63 en een C65 maar de C60 was voor mij altijd een iets te dressy diver. Daarnaast was de dikte van bijna 13mm ook een reden om het niet te doen.

Ik heb nu de C60 300 besteld omdat precies die 2 zaken nu verbeterd lijken. 11mm dik en een iets speelser uiterlijk was precies wat ik zocht.

Qua logo had ik liever gewoon Christopher ward op de 12 gezien. Maarja ik heb nu de bingo kaart van alle verschillende logo’s zo wel compleet haha.

Er komt trouwens in 2023 een compleet nieuwe CW lijn. Mogelijk een nieuwe dresswatch of een pilot. De Pro 300 is trouwens ook een kleine upgrade van de pro lijn. Ze zien dit nu als een versie MK3.1. In 2024 komt er een MK4 die wel een compleet nieuw uiterlijk krijgt.

2 likes

Klopt helemaal wat je zegt; de C60 was altijd een dressy diver. En dat is de reden dat ik er een gekocht heb. Het gros van de duikers vind ik veel te grof vormgegeven. Enige duiker die ik verder mooi vind is de Omega PO, maar dat is weer een heel andere prijsklasse.

Ik heb trouwens de Elite, en die is met 15.4 mm nog een stukje dikker, maar door de lichte titanium kast vind ik het niet storend.

Eigenlijk vond ik de Mk2 met het eerste logo de mooiste. Die was nog iets subtieler dan de Mk3. Alleen de kleur blauw vond ik wat twijfelachtig.

6 likes

De Elite is inderdaad een beest. Echt een voorbeeld van de uitstekende engineering capaciteiten van CW! Echt bizar hoe ze deze horloges telkens weer voor die prijs kunnen neerzetten. Ik weet dat ze veel componenten uitbesteden aan leveranciers die ook voor de grote spelers fabriceren en dat de kwaliteit hiervan zeker on par is maar de prijs blijft gewoon goed.

Mooie foto van de groei die CW doormaakt qua styling. De onion hands waren wel altijd echt een kenmerk van de C60 tot de MK3.

1 like

Prijs/kwaliteit is inderdaad ongeëvenaard bij CW :+1:

11 likes

Gaaf man :ok_hand:t2:

1 like

Unboxing in progress :wink:

18 likes

Even wat wristshots. De stalen band nog niet op maat kunnen maken.

Eerste indruk… weer een topper van CW. Ik verwacht weer een hit naast de sealander.

14 likes

nee niet doen dit doet pijn :stuck_out_tongue: ik wil em ook haha. welke maat heb je ?
en als ik vragen mag wat kost deze onderaan de streep ?

Het is de 40MM op mijn 16,5cm pols.

prachtige aankoop ! staat je goed hoor :smiley: geniet ervan en bedankt voor de info

jammer dat je zo’n horloge niet kan passen, twijfel enorm tussen de 38 en 40mm