Christopher Ward only (Deel 1)

Je kan 60 dagen lang het horloge retour sturen bij CW. Dat gaat heel makkelijk en DHL komt het pakketje ophalen.

Je moet wel voorzichtig zijn met het horloge omdat ze wel heel streng zijn bij sporen van gebruik. Dan krijg je maar 70% van het bedrag terug. Maar dan moet je gewoon het plastic er niet afhalen bij het passen.

1 like

Ijskoud de lekkerste!

10 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1: :+1:

1 like

Mooi hoor… om de band op maat te krijgen voor je 16,5cm polis moet je anderhalve schakel per kant verwijderen… die pushpins zitten ERG goed vast bij CW. Ik moest kleine rubber hamer pakket bij mn setje om ze eruit/erin te krijgen…

Bedankt voor de tip!

Het zijn er uiteindelijk 4 geworden haha. Dit is als ik de on the fly adjustment op de helft zet.

Dit is een nieuwe band van CW met meer adjustments en geschroefde links. Moet dus ook nog loctite gaan zoeken haha.

7 likes

Heyyyy die taper ziet er gaaf uit op de nieuwe modellen! Iemand die met zekerheid kan zeggen of die banden een beetje uit te wisselen zijn met bijvoorbeeld een 20mm sealander?

Gaat niet werken. Net geprobeerd.

Hier een beeld van het verschil in maat en taper tussen een C65, C60 en C63. (Foto doet me denken aan foto’s van de collectie van Ralph haha)

9 likes

De C65 kast blijft voor mij toch de mooiste :heart_eyes:

6 likes

Cool! Hoe is de eerste indruk naast de C63?

Past heel goed naast een C63 in de collectie. Wel bewust een andere kleur genomen. Zat eerst namelijk meer naar de witte met zwarte bezel te kijken.

Maar het zijn twee hele verschillende horloges die echt anders dragen.

Had zo een 2 watch collection kunnen zijn :grin:

‘Oudje’ ook nog steeds mooi

10 likes

Misschien zie ik het helemaal over het hoofd maar hoe krijg ik mijn account in gbp ipv euro op de cw site?

Onderaan de pagina kan je wisselen

2 likes

Iemand ervaring met de C65 Worldtimer GMT? Beetje verliefd…

4 likes

Gewoon doen… heel simpel: gewoon doen

1 like

Thanks Hans, dit zijn de oneliners die ik nodig heb :rofl:

1 like

Regelen !

.geen dank.

Super gaaf horloge, ik twijfel nooit wanneer het dit merk betreft .
Verliefd is doen.

1 like

Heeft iemand ervaring met het uitwisselen van de stalen banden van de c60 en c63?

Ik wil een stalen band voor mijn c63. Maar vind de taper bij de c60 band mooier dan de originele c63 band.

Gaat niet passen. Even een stukje naar boven scrollen, heeft al iemand geprobeerd. :sunglasses:

Als hij NOU nog niet overtuigd is :joy:

2 likes