Ik zei lekker lezen, pup zei nee… Wel op staal deze maanden. Totdat hij wisselt
Houden.
Gr. Marc
Waarom een verkoop opgestart ?
Prachtig horloge met een dit merk kennende heel mooie afwerking en draagcomfort .
Zou een chr Ward niet zonder heel goede reden verkopen.
Toch weer flipperitus. Ik heb wat horloges die sowieso blijven maar daar hoort deze blijkbaar niet bij. Toch besloten deze te verkopen en dan langzaam eens kijken of er weer iets anders leuks voorbij komt in het blauwe deel.
Aan de looks en kwaliteit ligt het zeker niet overigens.
Introducing the C1 Bel Canto.
Powered by our new FS01 movement, every 60 minutes a ‘hammer’ strikes a chime to mark the hour (what the Swiss call a ‘Sonnerie au Passage’ complication). The intricately polished and stacked dial plays host to a time-telling subdial, while the Grade 5 titanium case not only ensures lightness and durability, but improves the resonance and tone of the chime.
Limited to just 300 individually-numbered pieces and available for pre-order now at www.christopherward.com.
Gr. Marc
Een mooie limited die de engineering capaciteiten van CW laat zien. Niet mijn cup of tea. Maar zeker een mooie prestatie van dit eigenwijze merk.
€3.895 op leer €4.295 op titanium
Cool ding
En zoals een CW betaamt, toch nog relatief bereikbaar voor gewone stervelingen
Die 400 Euro zou ik maar in de zak houden; ziet er niet erg elegant uit op die bracelet
Al kan dat ook een beetje aan die render liggen
Nog een mooi filmpje met wat achtergrond van de Bel Canto.
Ook nog mooi benadrukt wat WBcoupe zegt dat CW dit concept binnen handbereik weet te krijgen voor liefhebbers met een “lager” budget.
Denk dat ik die overige 3895 ook maar gewoon in m’n zak hou
Kan hij ook vliegen? Want dat gaat geheid gebeuren als hij elk uur afgaat
Ik vind hem wel gaaf! Maar niet zo gaaf dat ik er 3895 voor ga betalen.
Ja ik ook
Ik vind ‘m wel erg geslaagd en knap van zo’n nieuw merk,hiermee laten ze zien stevig aan de weg te timmeren
Ga me er eens in verdiepen echter denk ik dat ik de 4k bij een Breitling doe