Lekkere patina ondertussen!
Gaat helemaal vanzelf!
Dit weekend een CW C63 Sealander GMT aangeschaft.
Wat een geweldige wijzerplaat, zeker in deze kleur (hunter green).
Is geleverd met een hele mooie stalen band, echter ben ik meer van de canvasbanden. Stalen band er af en een canvas gemonteerd.
Wat een combi, wat een plaatje.
Nog steeds met oude logo. Cool rest voorraadje denk ik… Mooie wijzerplaat dat groene. Ik heb vandaag nog steeds de ATOLL om. Mooi herfst weer, maar die gaat binnenkort op staal.
Mailtje gehad, er komt nog een inschrijfronde voor de bel canto binnenkort en uitlevering 2e helft van 2023. Lijkt dat ze niet verwacht hadden dat het zo’n succes zou worden.
Weet je nog wattie kostte?
Ik meen vanaf €3.300, Edit, iets meer: $3.600
Jeezz, serieus geld voor een cw… Aan de andere kant, dit kon weleens de eerste echte klassieker en doorbraak naar hoger segment van cw gaan worden.
Veel geld, laten we dat voorop stellen. Maar als je kijkt naar wat er geleverd wordt qua looks, uurwerk én deuntje (geweldig!) zeg ik: koopje!
Ik vind m prachtig voor de plaatjes en prachtig in wat ze bewerkstelligen voor dit geld.
Daarnaast, CW gaat niks leveren wat niet geweldig mooi afgewerkt is.
Dus ik zeg ook “koopje”, alleen qua looks niet voor.mij.
Vandaag dagje rechtbank met deze CW om de pols.
De topper in de mooiste kleurstelling!
Oké, moet ik je succes wensen?
Helaas niet, voor mijzelf zou ik het allemaal niet zo erg vinden.
Mijn oudste zoon moet zijn verweer mondeling komen toelichten .
Geen spannende zaak hoor, gaat over een serieuze overtreding met de scooter. (Artikel 5 )
Zijn verweer is sterk en eerlijk, dus gok voor hem dat het met een afgezwakte boete zal aflopen.
De aanloop was trouwens wel heftig.
Bont en blauw was hij van de knietjes .
Hij heeft geen weerstand gegeven en is ten alle tijden beleefd geweest.
Dit is uiteraard beschreven, benoemd en “sorry” ontvangen voor de heftigheid .
Dus, ff op de koffie in den Bosch en daarna een mooi verhaal overgehouden voor bij verjaardagen…🫣
Jeetje, ziet er heftig uit kerel! Dat gaat een jonge vent ook niet in de koude kleren zitten neem ik aan… Succes daar!
Absoluut. Enorm geschrokken .
Hij heeft dit meteen kenbaar gemaakt en goed gesprek gehad met de agent. Het is een nette slimme jongen die goed kan communiceren . Dus gesprek was op gelijkwaardig niveau met begrip van beide kanten.
Dat heeft geholpen
Klaar…
alles opgelost.