Mooi man, zo wilde ik em ook…
Weet je zeker dat er niet iets mis is in je account? Bij CW is het eigenlijk altijd zo dat er “sold out” staat of dat ze niet meer zichtbaar zijn zodra ze op zijn.
Ik heb even geprobeerd maar ik kom niks tegen wat niet werkt. Kan gewoon paypal kiezen en naar paypal gaan. Verder ben ik niet gegaan.
40mm case en 20mm strap en ik had hem gehaald. Sla deze over, maar zeker een mooie prijs!
Ik kwam nu ook tot paypal… Die bleeft minuten lang aangeven dat betaling voltooid wordt. Straks es kijken of ik em nu betaald hebt of niet.
Hopelijk lukt het
Hij kost precies de verhoging die er volgende maand op een speedmaster komt, waar ik ook mee bezig ben. maar goed, ander topic.
Er is weer sale; dus als je wat zoekt; snel je slag slaan:
https://www.christopherward.com/sale?start=0&sz=72
Veel modellen met het “oude” logo
Sta versteld hoe goed ik mijn FOMO kan beheersen de laatste tijd haha.
Zat een tijdje in het mandje… toch kunnen beheersen.
Bij dit soort bedragen kan ik me meestal redelijk beheersen. In de categorie vintage tot pakweg 300 Euro is dat een stuk lastiger
Moet zeggen dat sinds ik de C60 Elite heb de trigger om in de sale wat te kopen een stuk kleiner is. Ik kom weinig tegen wat de Elite kan verslaan
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat CW verstuurd?
Ik heb de C60 Graphite Special Edition afgelopen dinsdag besteld.
Meestal binnen 24 uur. En dan vaak 1 a 2 dagen later thuis.
Maar kan wel mega druk zijn nu met de snelle verkoop van de limited en de sale natuurlijk.
Het is een special edition, wellicht duurt dat langer?
Order status: Being prepared for despatch
Hoe zit het met Duane kosten sinds de brexit. Is de aangeboden prijs all inclusive?
Yep; zit bij de prijs in; geen naheffingen.
Het horloge die ik een half uur geleden wilde was nu al niet meer beschikbaar, balen!
Dat had ik je kunnen vertellen; gaat altijd enorm rap. De gewilde modellen zijn binnen een half uur weg
Geen creditcard bij… Dus zal tot morgen moeten wachten. Duimen dat ze er nog zijn…
En in gbp betalen… scheelt best wel…505 gbp of 650 euro moest de limited kosten dacht ik… scheelt 75 euro give or take.