Christopher Ward only (Deel 1)

Waarvan je de helft alweer kwijt bent door de beroerde koers die paypal of je creditcardmaatschappij hanteert :wink:

1 like

Nee hoor. Valt erg mee, de site laat zelfs zien hoe ze het willen omrekenen.

1 like

8 likes

Ik heb zojuist een verzendbevestiging gehad. Zal met Special Editions dan wel wat langer duren.

Nice ben benieuwd!

Ik ook, kan niet wachten.

1 like

5 likes

Eerste CW voor mij, met dank aan @Drebin. Ik ben fan!

Super kwaliteit, eigen smoel en voor de prijs ……, ff vloeken in de kerk, beter dan Seiko (vind ik)!

10 likes

Enjoy de C63 Sealander! Heerlijk horloge en top prijs/kwaliteit verhouding!

Groeten van z’n witte broertje:

9 likes

Mooi! @Tudor13

(Ja, die van jou uiteraard ook @RickyG6 :grin:)

Helemaal mee eens! In mijn zoektocht naar een all-round wit horloge heb ik eerst een Seiko Sharp Edge gehad, die ik snel retour stuurde en de Sealander (zelfde versie als die van jou met naam-logo) nam. Die blijft lekker bij me!

2 likes

Fraai bandje heb je erop👍 wat is dat er voor een?

1 like

8 dagen geleden stelde @MartijnV1 exact dezelfde vraag in dit topic haha, hierbij:

https://www.christopherward.com/watch-straps/vintage-oak-leather-strap/20-VOAK-06-SXC-DC-ST.html

2 likes

Waar blijven de Bel Canto’s en Moonglows? Of is er (nog) niemand op het forum die er 1 heeft?
Maar de C63 is ook erg mooi en de andere modellen beginnen me ook steeds meer te bevallen :heart_eyes:

2 likes

Hij is binnen!

19 likes

Betere foto’s please! :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Doe ik straks ff :wink:

1 like

Amai, die ziet er echt heel mooi uit, daar zal je veel plezier aan beleven :smiley: :+1:

1 like

Ik zal morgen even betere foto’s maken bij daglicht.

Ik verbaas me echt in positieve zin over de kwaliteit van dit horloge. Dingen zoals de caseback en het logo op de kroon zijn perfect uitgelijnd. Ter vergelijk, ik heb ook 3 Breitling horloges maar daar zie je dit soort dingen niet.

2 likes

Hier ook een zeer tevreden CW bezitter:

17 likes

Het gunmetal is erg lastig op de foto te krijgen. En daarnaast ben ik niet zo’n hoede fotograaf.

18 likes