Super horloge! Heb je een goede deal mee gemaakt zeg! En maar 250 stuks!
CW maakt echt top horloges. Hier nog een shot van mijn C65 (Die tevens in het blauw te koop staat
)
Super horloge! Heb je een goede deal mee gemaakt zeg! En maar 250 stuks!
CW maakt echt top horloges. Hier nog een shot van mijn C65 (Die tevens in het blauw te koop staat
)
Geinig. Ik merk dat ik in hetzelfde bootje zit. Nog niets concreets maar ik vind ze toch wel aan elkaar gewaagd. Ik voel vooralsnog meer voor Seiko als merk maar het feit dat ik hier stiekem zit te loeren zegt ook wat… Daarbij vind ik die Sealander GMT het mooist maar mis ik nog ff de toegevoegde waarde van een GMT uurwerk…
De Seiko Sharp Edge is prachtig maar ik was na 5 seconden klaar ermee vanwege de scheve chapter ring. Plus de Chr.Ward stalen band voelt echt beter!
Hier ook hetzelfde haha. Ik heb geen GMT-wijzer nodig dus heb ook geen GMT horloge. De gewone versie dus genomen 
De aankoop was echt fomo maar ik ben echt blij dat ik hem gekocht heb. En dat er maar 250 stuks van zijn is natuurlijk ook bijzonder.
Bij jou is het al vrijdag! 
Gefeliciteerd met de aanwinst 
Mooi man, ik kreeg em niet besteld, was net uitverkocht en was ongeveer tegelijk met jouw bezig te bestellen…Het is goed gekomen, om mezelf te troosten een longines tuxedo gekocht die gister is binnengekomen. 
Toch denk ik wel dat ik hem weer laat gaan. Heb hem inmiddels op MP gezet om te kijken wat er op af komt. Ik vind het een super mooi horloge maar ik vind hem minder voor mijzelf.
Dat is meteen het grootste nadeel van CW, je kan ze nergens passen, enkel online shop
Die is toch al wel een jaartje op de markt ![]()
Maar evenwel een cool ding. Kan alleen nooit zo wennen aan hidden-crown horloges; oogt zo kaal ![]()
Oei… dat komt omdat mijn interesse in horloges nog maar een half jaartje geleden gestart is 
Prachtig 
Welkom! Gaaf apparaat zo’n C65 World Timer!
Proficiat, veel plezier ermee

Daar zat je van de zomer ook al naar te kijken toch? Mooi dat het uiteindelijk is gelukt!