Christopher Ward only (Deel 2)

Lug 2 lug van de lumiere is maar een halve mm groter dan de pro 300 40mm en en hij is zelfs een fractie dunner. Dus of hij merkbaar groter draagt :thinking:

Maar ergens houdt het op inderdaad, ik koop ook niet meer zulke grote horloges als vroeger. Ik heb nog een aantal 45 mm horloges liggen; die draag ik nog wel af en toe, maar zoiets zal ik echt niet meer kopen :blush:

1 like

Deze is wel happy met z’n nieuwe (Henry Archer) band…

7 likes

Dank je, hij is erg inderdaad erg dun, zeker vergeleken met mijn andere horloges: G-shocks,een paar 42 mm Laco Fliegers en een 40 mm PRX. Hoewel de PRX 40 mm is en de Lumiere 41mm valt de Lumiere toch veel kleiner.

2 likes

Komt door de geïntegreerde band,hierdoor is de L2L veel groter.
Diameter zegt nauwelijks iets,L2L maakt het verschil

2 likes

Hoe verhoudt deze Christopher Ward zich met de Henry Archer Vesterhav 38?

1 like

Zeer goed, vrijwel gelijk qua draagcomfort. De stalen band van CW is nèt iets fijner (op detail) maar verder voor mij beiden een hele fijne maat. De leren band van de HA, zit op de CW net iets beter (vind ik). Ik denk dat het komt omdat de L2L van de CW net ietsje kleiner is.
Ik merk dat de 38mm mij in het algemeen sowieso fijner zit dan mijn 42mm varianten. 40mm zit daar als aardig compromis wel goed tussenin (18cm pols)

Link naar HA met oa dezelfde lederen band.

1 like

Al bericht gehad?
Ik zou hem donderdag binnen krijgen. :drooling_face: :crossed_fingers:

2 likes

Die band zit hem als een engels maatpak :heart_eyes:

2 likes

Op oranje rubber doet ie ‘t ook goed

En op bruin leer

9 likes

Ik vind het een prachtig uurwerk, de eenvoud doet het hem :ok_hand:

2 likes

Klopt,echt een topper en loopt ook nog eens zeer nauwkeurig,nauwelijks afwijking/dag

2 likes

:scream: slechte timing nu met al die koerierdiensten die vertraging oplopen, maar ik duim met je mee dat die van jou gewoon op tijd is.

2 likes

Van @Vito72 zijn C60 pro overgenomen.

Die nieuwe bader bracelet is wel super. Die kortere clasp en smallere toeloop staat heel elegant. Toch bij Erika een MN strap besteld. Maar die is met kerstvakantie denk ik.

In de tussentijd even op m’n zuludiver octopod gezet om te proeven. Staat niet slecht!

7 likes

:grin:
Zeg nooit zomaar koerierdienst tegen DHL Express. :sweat_smile:
De Wave is binnen! 2 dagen vroeger dan verwacht!
Toen ik dat tegen die man vertelde, zei hij dat ze dat al wel vaker hadden gehoord bij DHL Express.
Het pakje ligt nu onder de kerstboom, zal voor vanavond worden.

3 likes

:wave:
Toch al zeker iets voor kerst dat je wil :sweat_smile:

2 likes

Mazzel! Alvast veel plezier met uitpakken.
Mijn horloge ligt nog steeds in UK en nog geen verzending. Ze zullen hem wel grondig nakijken :wink:

Wel de mazzel met een gratis extra bandje gisteren. Door wat communicatie fouten hadden ze een verkeerde gestuurd maar hoefde hem niet terug te sturen. Denk dat hij prima past bij de wave dus straks 3 banden om te kunnen wisselen :slight_smile:

Fijne kerstdag iedereen verder!

3 likes

9 likes

Misschien beetje off-topic, 1 jaar geleden nog nooit van gehoord, nu hier veel over gelezen en van gezien, en gisteravond bij een voetbalwedstrijd kwam ik dit tegen.

IMG_0460

(Everton FC, Liverpool)

3 likes

The modern office is a jungle. Danger lurks behind the photocopier. Betrayal at the back of the stationery cupboard. Even the unwashed cereal bowls in the sink are spying on you. That’s why you need the new Desk Diver – a tool watch designed with office survival in mind. Created with Romaric, the cult watch remixer seconde/seconde, the Desk Diver – a spin on the C65 Aquitaine – is equipped with everything today’s workplace Machiavellian needs. From a sapphire bezel split into helpful reminders to a dial that hosts a mini Post-it note, it’s a vital tool in your quest for office supremacy.

Heeft iemand hier deze incoming? Grappige release wel.

9 likes

C60 straps op MP (even zoeken op Christopher Ward)

1 like