Christopher Ward only (Deel 2)

:grin:
Zeg nooit zomaar koerierdienst tegen DHL Express. :sweat_smile:
De Wave is binnen! 2 dagen vroeger dan verwacht!
Toen ik dat tegen die man vertelde, zei hij dat ze dat al wel vaker hadden gehoord bij DHL Express.
Het pakje ligt nu onder de kerstboom, zal voor vanavond worden.

3 likes

:wave:
Toch al zeker iets voor kerst dat je wil :sweat_smile:

2 likes

Mazzel! Alvast veel plezier met uitpakken.
Mijn horloge ligt nog steeds in UK en nog geen verzending. Ze zullen hem wel grondig nakijken :wink:

Wel de mazzel met een gratis extra bandje gisteren. Door wat communicatie fouten hadden ze een verkeerde gestuurd maar hoefde hem niet terug te sturen. Denk dat hij prima past bij de wave dus straks 3 banden om te kunnen wisselen :slight_smile:

Fijne kerstdag iedereen verder!

3 likes

9 likes

Misschien beetje off-topic, 1 jaar geleden nog nooit van gehoord, nu hier veel over gelezen en van gezien, en gisteravond bij een voetbalwedstrijd kwam ik dit tegen.

IMG_0460

(Everton FC, Liverpool)

3 likes

The modern office is a jungle. Danger lurks behind the photocopier. Betrayal at the back of the stationery cupboard. Even the unwashed cereal bowls in the sink are spying on you. That’s why you need the new Desk Diver – a tool watch designed with office survival in mind. Created with Romaric, the cult watch remixer seconde/seconde, the Desk Diver – a spin on the C65 Aquitaine – is equipped with everything today’s workplace Machiavellian needs. From a sapphire bezel split into helpful reminders to a dial that hosts a mini Post-it note, it’s a vital tool in your quest for office supremacy.

Heeft iemand hier deze incoming? Grappige release wel.

9 likes

C60 straps op MP (even zoeken op Christopher Ward)

1 like

Nog niet laten zien hier :heart_eyes:

36 likes

Super mooi. De mooiste canto van de reeks.

2 likes

echt super mooi!
ik had de mijne ook vandaag/zojuist moeten ontvangen… alleen is hij ergens anders afgeleverd :frowning: Hopelijk krijg ik hem boven water grrrr

2 likes

Oeps :grimacing:, hopelijk bij de buren.
Ik heb een handtekening moeten zetten bij ontvangst.

1 like

Nee helaas niet bij de buren. Direct op de camera gecontroleerd.
Is waarschijnlijk een andere straat. Gebeurde in het begin nog weleens toen we hier net woonde. Helaas dus nu waarschijnlijk ook.
En ja er is voor getekend… Ben er wel een beetje ziek van maar is nu even afwachten.

2 likes

En DHL heeft het netjes opgelost… Zojuist binnen!

(lastig op de foto te zetten maar wat een schoonheid!)

28 likes

Top! Nog net in 2024 binnen. :smiley:
Proficiat je NA!

1 like

Ja mooi zo de 1 na laatste dag…! Erg blij mee. Mooi divers horloge :slight_smile:

2 likes

Vraagje:

Is er iemand die een C60 Trident Pro 300 van 38mm heeft?

1 like

Poe, wat een opluchting! Geniet ervan!

1 like

Proficiat met je mooie NA!

1 like

Bij deze mn NA , recent overgenomen van een mede forum lid in zgan staat. Ik was al een tijdje naar een CW aan het kijken en toen deze gevonden. Bracelet zit echt super fijn en heeft een prettige micro adjustment erop. Ben er echt content mee.

13 likes

Proficiat met je mooie aanwinst :smile:!

2 likes