Blijft een heerlijk horloge, deze Christopher Ward C60

Vorige maand een CW Lumiere gekocht, erg blij mee Vandaag wat andere bandjes geprobeerd, horloge krijgt zo echt een andere uitstraling.
Die lumiere is echt een mooi kokkie!
En leuk om met andere banden te zien, idd meteen een andere klok
Wat een bandenkoning! zo jammer dat mn ittybittywristies deze koning niet konden dragen.
inmiddels wel een 40mm Trident Pro 300 van het forum gescoord, dus alsnog lid van de zwarte duiker commissie. dat is dan CW nr. 6 (en 5 in de aanwezige collectie).
Ach, gewoon doen; ik draag ook een Elite op een 16 cm pols
Bovendien, die Lumiere is 41 mm, dat maakt toch niet zoveel verschil met een 40 mm pro 300?
Ik vind het zelf op een gegeven moment geen porum meer; maar dat is persoonlijk. wat kan en niet kan is vaak meer L2L dan wijzerplaat maar ik heb ook mn 40mm Twelve verkocht wegens een ongemakkelijk gevoel op de pols.
Heel gaaf! Wat een ding zeg! Hoe draagt het? Hij lijkt me mooi dun, maar wat wat breed…
Edit: op je pols staat het perfect
Lug 2 lug van de lumiere is maar een halve mm groter dan de pro 300 40mm en en hij is zelfs een fractie dunner. Dus of hij merkbaar groter draagt
Maar ergens houdt het op inderdaad, ik koop ook niet meer zulke grote horloges als vroeger. Ik heb nog een aantal 45 mm horloges liggen; die draag ik nog wel af en toe, maar zoiets zal ik echt niet meer kopen
Dank je, hij is erg inderdaad erg dun, zeker vergeleken met mijn andere horloges: G-shocks,een paar 42 mm Laco Fliegers en een 40 mm PRX. Hoewel de PRX 40 mm is en de Lumiere 41mm valt de Lumiere toch veel kleiner.
Komt door de geïntegreerde band,hierdoor is de L2L veel groter.
Diameter zegt nauwelijks iets,L2L maakt het verschil
Hoe verhoudt deze Christopher Ward zich met de Henry Archer Vesterhav 38?
Zeer goed, vrijwel gelijk qua draagcomfort. De stalen band van CW is nèt iets fijner (op detail) maar verder voor mij beiden een hele fijne maat. De leren band van de HA, zit op de CW net iets beter (vind ik). Ik denk dat het komt omdat de L2L van de CW net ietsje kleiner is.
Ik merk dat de 38mm mij in het algemeen sowieso fijner zit dan mijn 42mm varianten. 40mm zit daar als aardig compromis wel goed tussenin (18cm pols)
Link naar HA met oa dezelfde lederen band.
Die band zit hem als een engels maatpak
Ik vind het een prachtig uurwerk, de eenvoud doet het hem
Klopt,echt een topper en loopt ook nog eens zeer nauwkeurig,nauwelijks afwijking/dag
slechte timing nu met al die koerierdiensten die vertraging oplopen, maar ik duim met je mee dat die van jou gewoon op tijd is.
Van @Vito72 zijn C60 pro overgenomen.
Die nieuwe bader bracelet is wel super. Die kortere clasp en smallere toeloop staat heel elegant. Toch bij Erika een MN strap besteld. Maar die is met kerstvakantie denk ik.
In de tussentijd even op m’n zuludiver octopod gezet om te proeven. Staat niet slecht!