Christopher Ward only (Deel 2)

Om even te mogen passen?
Ik overweeg een witte aan te schaffen.
Omgeving midden NL.

1 like

Kijk eens wat ik net in het blauwe zie, weet dat je een witte op het oog hebt maar je kan altijd vragen of je kan passen. Wie weet is zwart toch wel iets voor je.

2 likes

Dank je! We hadden al even contact. Utrecht - Zeeland is me te ver (voor een zwarte die ik niet ga kopen).

Overigens zou ik evt een 40mm ook wel willen passen als dat geografisch de kans vergroot.

2 likes

:v::v::v:

7 likes

Goedenavond CW’s :slightly_smiling_face:

Om te beginnen beste wensen en dat het een gezond 2025 mag zijn en blijven!

Vroeg me af of jullie toevallig weten waar ik glasplaatje (binnen/dail) zou kennen kopen/bestellen?

Is het mogelijk bij CW zelf?

1 like

Lijkt me de enige optie zelfs.
Heb toevallig laatst een mailtje gezonden naar support en die antwoordden binnen een dag.

customerservices@christopherward.co.uk

2 likes

Ga het proberen. Ben benieuwd.

1 like

heb ze mail gestuurd nu even afwachten hoe of wat.

1 like

Crosspost

14 likes

7 likes

Welke polsmaat als ik vragen mag?

Wie wil mij verder helpen. Ik wil mogelijk komende week (in de hoop dat er wat acties komen) een nieuwe CW bestellen (degene die ik al heb, komt uit het blauw).

Nu heb ik niet alles kunnen lezen of snappen maar als ik (met een VPN op UK) op ponden zoek, scheelt dat een procent of 5 in het voordeel van de Pond.

• hoe zit het met invoerkosten (überhaupt)? Heeft iemand daar ervaring mee?
  • en is er nog ergens een of andere kortingscode actief die ik mag gebruiken?

Bedankt aan wie wil reageren.

Heb altijd alles in GBP besteld, zonder VPN. Geen gedoe met douane, is allemaal geregeld.

Er zijn niet echt kortingcodes meer, maar schrijf je in voor de nieuwsbrief. We komt binnenkort een sale (zullen wel “near new” modellen zijn, oftewel retouren vermoed ik), misschien dat jouw horloge er tussen zit.

1 like

dus geen naheffing oid? Geweldig zeg!
Dank voor je antwoord.
Die sale had mij idd getriggerd.

1 like

17 cm ongeveer, eerder vlak van vorm wel. Ik vind de 40 mm prima dragen eerlijk gezegd. Onderstaande foto geeft denk ik een beter beeld.

6 likes

Toch niet levensvatbaar om te laten fixen door CW aangezien hij nu in het blauw staat? Zag ook dat hij uit 2021 komt. Zou je denken dat dit ook nog onder garantie had kunnen vallen toch? Die is 5 jaar en ik weet dat er meer issues zijn geweest met het breken van de saffier plaat.

Ban bazig met CW hoop dat het inderdaad onder de garantie valt. Ze zijn wel snel met antwoorden en medewerker had me ook aangeraden om dat via garantie te doen maar dat ging ze uitzoeken en komt er op terug. Mocht dat lukken dan zou dat mooi zijn. ander heb ik gevraag of ze willen aangegeven wat zou dail kosten. Hoop en snel van hun te horen

1 like

Dank voor je bericht,mijn zoon wil graag een Twelve en twijfelt tussen de 36 en 40mm gezien zijn 16,5cm pols.
40mm lukt dus prima,laat de sale van CW maar beginnen :smile:(08-01 volgens mij de preview)

1 like

10 likes

Iedereen klaar voor de Sale? Hoop zelf op wat new old stock van oude modellen. De 30% op Nearly new heeft me tot nu toe nog niet weten te overtuigen.

Denk dat de deuren einde van de middag open zullen gaan.

3 likes