Christopher Ward only (Deel 2)

a, ik dacht al: het zijn geen ochtendmensen :wink:

1 like

Gelukkig niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Waar staat deze info? De vorige keer was ik net de laat voor een mooie Twelve TI.

1 like

Is volgens mij wel alleen voor mensen die zich hebben aangemeld via de nieuwsbrief, check je mail even. En anders PM me.

“Sign up and save!
Would you like early access to the Christopher Ward Winter Sale?
Thought so.
Just click the link below, and we’ll give you an exclusive 24-hour preview of the Sale at 3pm (GMT) on January 8th.”

Dat is pas om 16:00 hier in NL :smile:

1 like

Tijd genoeg om een account te maken, adresgegevens in te vullen, betaalmethode te koppelen.

Je zou maar daardoor je aankoop mislopen :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is zeker aan te raden. Maar zelfs dan zijn de betere deals vaak binnen een paar seconden weg. Nearly new van gangbare modellen zijn er vaak genoeg aangezien ze zat retourtjes binnenkrijgen binnen de 60 dagen retour window.

1 like

Heb me wel aangemeld maar nog geen bericht van die sale gehad; hoe ben je daar terecht gekomen?

2 likes

Vergeet niet om in Britse ponden af te rekenen; dit is vaak voordeliger. Je kunt dit instellen door op de website helemaal naar beneden te scrollen en ‘United Kingdom GBP’ te selecteren.

1 like

Zeker een goeie!

1 like

And goooo!

2 likes

Gelukkig staat het horloge wat ik op het oog had niet in de sale in mijn kleurstelling! Scheelt weer geld

Haha wauw zelfs Bel Canto’s:

1 like

en een desk diver!

1 like

Lijkt alsof de Dune serie end of life is. Dikke korting op nieuwe horloges en uit de normale catalogus.

1 like

In april heb ik een afspraak in Maidenhead staan om te gaan kijken naar de Bel Canto Classic Silver en de C63 Sealander GMT - 39mm Teal, maar die laatste heb ik zojuist met 20% korting kunnen oppikken in de sale met de Consort bracelet. Ik ben benieuwd en nu het lange wachten tot aankomst :).

11 likes

Een paar toppers die binnen paar seconden weg waren:

2 likes

Zat nog even te twijfelen of ik een bracelet voor m’n Elite zou kopen.
Maar ga ik hem er ooit op zetten? :thinking:
Waarschijnlijk niet, laat maar :sweat_smile: