Christopher Ward only (Deel 2)

Haha kut ik maar haasten, maar zo storm loopt het nog niet :rofl:

Ik heb geen C60 maar een C65 Dune (20mm) maar ik moet zeggen dat die Bader-band echt top is. Zeer mooi afgewerkt (geen scherpe randen), past exact, micro adj, en draagt heel comfortabel (en ik draag bijna nooit staal!)

1 like

Helemaal mee eens. Zijn echt mega fijne banden.

1 like

Kwaliteit zal zeker top zijn, maar ik vind hem op de hybrid band gewoon mooier. En ik ben geen bandenswapper dus die bracelet belandt dan in een laatje.
Ergens wil ik hem er voor de heb natuurlijk bij hebben maar ik besteed m’n budget toch liever aan wat anders :blush:

Een schoonheid Wim. Proficiat!

1 like

Toch ook wel een mooie deal voor een nieuw horloge. Blijkbaar gaat deze serie er ook uit.

Wel zuur als je een paar maanden terug de volle pond hebt betaald. Maarja, dat is ook wel een beetje wat je hebt bij CW.

2 likes

snap ik hoor. En ik ga je ook niet overhalen haha (behalve dan dat wisselen écht in een paar seconden gedaan is zonder gereedschap).

1 like

Ja quick release is ideaal :blush:

Dat van die wisselkoers lijkt helaas niet te kloppen, althans als ik ga afrekenen, komt ie toch echt helaas met het bedrag dat in Euro’s ook eerst op de site stond (dus niet Pond maal 1,21)

1 like

Het valt inderdaad mee, uiteindelijk maar €14,23 bespaard… :rofl:

Wisselkoers voor elektronisch geld

€ 1.101,77 EUR = £ 876,00 GBP

1 EUR = US$ 0,7951 GBP

3 likes

He, verdorie. Toch gevonden…

Incoming dus, maar dan op blauwe tropic.

13 likes

Ook nog een oudje voor een mooie prijs:

2 likes

Here we gooo. Incoming :ballot_box_with_check:

image

8 likes

Blijf de oude toch wel mooi vinden :ok_hand: tikje chiquer dan de Pro 300

1 like

Ah verrek die desk diver was wel super cool.

Doe ik het ook niet voor,halfprice sale op nieuwe modellen willen we,dat waren nog eens tijden.
Pond laag destijds dus op ponden zetten en een trident voor €385,- naar binnen slepen :partying_face:

Maak daar, bij de Twelve, maar 20% van :face_holding_back_tears:

1 like

Maar echt :smiling_face_with_tear:.

Maar ja, wel 60 dagen om te retourneren en 5 jaar garantie :grin:.

Zo’n nearly new mag ook gewoon terug?
Iemand er wel eens gebruik van gemaakt (retour zenden)?

Op basis van wat ik heb gelezen op onder andere het Christopher Ward-forum, kun je een “nearly new”-model zonder problemen retourneren als het niet bevalt. Daarnaast wordt er gewoon 5 jaar garantie op gegeven.

Als iemand hier andere ervaringen mee heeft, hoor ik dat graag.

1 like