Zelf een keer een NN gehad die te veel krasjes had naar mijn smaak. Gewoon retour gegaan zonder problemen.
Hoe moet ik deze interpreteren? Als ik na 1,5 maanden dragen toch geen klik heb mag hij alsnog retour? Nee toch…
Hieronder het retourbeleid. In theorie zou je het horloge heel voorzichtig kunnen dragen, maar alleen als je bereid bent het risico te nemen dat het retourbedrag mogelijk wordt verlaagd.
Wat is het retourbeleid?
Wij bieden 60 dagen gratis retour aan. Als u niet tevreden bent met uw horloge, kunt u het in perfecte, ongebruikte staat, samen met alle bijbehorende documenten, retourneren voor een vervanging of volledige terugbetaling. We begrijpen dat u het horloge wilt passen, maar laat alstublieft de beschermende verpakking op het horloge zitten tijdens het passen.
Mocht het horloge beschadigd retour komen, dan behouden wij ons het recht voor om het terug te betalen bedrag te verlagen.
Ja die nearly new modellen zijn dus modellen die mensen gedragen hebben tijdens de 60 dagen en niet meer nieuw zijn omdat er iets te zien is volgens hun.
Dan krijg je het aankoopbedrag min 30% terug.
Die modellen komen dan weer in de sale 2 keer per jaar.
Nearly new is eigelijk een tweedekansje haha
Maar het wisseld wel hoor. Zijn zat mensen die niks kunnen vinden op hun NN. Maar soms ook wel putjes en krassen.
Ik had denk ik toen een review model die van reviewer naar reviewer is gegaan. Die was echt te slecht.
Iedereen klaar voor ronde twee? Gaan door de dag heen weer nieuwe horloges bijkomen zoals de afgelopen jaren.
Bader bracelet voor de helft reeds in de pocket
(die stond er gister echt niet bij! En hij staat ook niet bij 50% maar enkel bij nearly new)
Oh cool, ben benieuwd . Anders werd het wel heel zuur voor de overige fans, want bijna alles is al weg, gaat het elk jaar zo hard?
Hey, horloge broeder. Ik heb dezelfde maar dan bij launch gekocht. Goede deal dit. Gaat je 100% goed bevallen.
Zo, een hoop CW’s erbij op het forum binnenkort
Allemaal succes met wachten en veel plezier alvast
Hey Dirk! Uitstekende keuze, goede smaak horlogebroeder!
Ik heb een paar vragen, aangezien je het horloge inmiddels al een tijdje hebt (als je het niet erg vindt):
- Hoe ziet de kleur blauw er in werkelijkheid uit? Komt het overeen met de renders, of is het juist lichter/donkerder?
- Heeft deze variant daadwerkelijk een clasp met ‘integrated micro-adjustment’?
- Is het horloge krasgevoelig, of valt dat mee bij normaal gebruik?
- Heb je misschien ook wat wristshots?
Alvast bedankt!
je hebt geluk, ik heb hem vandaag toevallig om. Ik draag hem niet zo heel vaak, maar uiteraard houd je op staal toch wat micro krasjes.
- zie foto, echt is heel cyaan
- ja, 100%
- valt mij mee.
Bedankt, Dirk! Wat een mooie foto’s en die blauwe kleur is echt prachtig!
Ik kan niet wachten .
Prachtig
Gedurende de dag een paar keer gekeken, maar er zat wat mij betreft weinig interessants tussen.
Hebben jullie nog iets bijzonders gezien of misschien zelfs aangeschaft?
Nee, vandaag enkel die bracelet voor de helft (die er gister niet tussenstond)
Het is al aardig uitgedund inderdaad. Ik zag vanochtend nog deze lichtblauwe Trident pro in de sale; vind ik wel een gave uitvoering. Maar niet gekocht
Die staat er nog steeds:
Dan zat ik net met m’n neus te kijken denk ik
Zijn ineens heel veel straps bijgekomen
Duurt zoiets lang? Ik heb nog nooit zelf eerder iets besteld aldaar.