Ik heb zojuist een witte C60 Trident Pro 300 aangeschaft via Chrono, ongedragen en op de rubberen band, en vervolgens in de sale de stalen band erbij gekocht. Enorm benieuwd hoe dit merk me gaat bevallen!
Even een positief geluid van de service afdeling van cw. Had een klein issue met mijn titanium band van de bel canto. Kort filmpje van gemaakt, 2 dagen later mailtje dat ze een nieuwe opsturen. Weer een dag later en alweer binnen!
Morgen even proberen of het dan is opgelost
Oei, iets om zorgen over te maken?
Ik heb de band er nog niet afgehaald.
Wel positief dat ze zo snel zijn.
Nice. Welke maat?
Goeie vraag! De 38mm variant is onderweg
Tof, die heb ik ook besteld.
Als het bestelde op voorraad is (en voor nearly new horloges geldt dat neem ik aan) dan is dat een kwestie van een paar dagen volgens mij.
Een paar keer de pro 300 pool blue in de winkelmand gehad om mijn zwarte te vervangen.
Maar het zuurstok gehalte is te hoog naar mijn smaak haha hou het toch maar bij mijn saaie maar classic zwarte.
Ik merkte bij het omdoen van het horloge de allereerste keer dat hij niet goed aansloot bij de kast. Moest echt de push pin van 1 kant hard er in duwen om het goed aan te laten sluiten. Ook verwijderen was daardoor moeilijk. En de micro adjustment schuif deed stroef. Niet zoals hij zou moeten werken. Ik heb het voordeel dat ik een andere band van ze heb en dus goed kon vergelijken.
Zal straks de nieuwe band proberen maar verwacht dat het wel opgelost is.
Zulke kleuren is wel altijd afwachten hoe het in werkelijkheid is, soms is het het gewoon net niet. Zwart is altijd goed. Maar bij de Pro300 vind ik de markers te aanwezig bij donkere wijzerplaatkleuren, lichte kleuren doen het beter. Wit vind ik weer niks want dan heb je een zwarte bezel. Als die nou ook wit was geweest
Na ja; het zal wel bij de Elite blijven
Wat zijn de twelve x bracelets duur! Je zal er eentje nodig hebben…
Haha, ja je moet inderdaad echt van lichtblauw houden in dit geval!
Heel fraai
Ik vind deze kleurstelling wat saai, alles is zilver, te laag contrast.
Alweer verkocht