Christopher Ward only (Deel 2)

Zijn weer een paar nieuwe toegevoegd, even een paar als voorbeeld:

image

image

image

Sealanders zijn toch ook prachtig!

1 like

Jazeker vooral deze kleur vind ik erg mooi:

5 likes

Sealanders al weg… snel!

Deze is er nog Martynnn:

2 likes

Klopt

Zo’n mooie ook.
Prachtig in balans.

1 like

Ik vond de Kingfisher en zwarte variant het mooiste :muscle:t3:

1 like

image

image

image

image

Wel 36mm

1 like

Deze sale laat me wel zien hoe hard de prijzen gestegen zijn joh.

Net even gekeken. In 2022 heb ik de Sealander voor 490 pond nieuw gekocht en de 300 pro voor 750 pond op staal. Beide buiten de sale om omdat ze toen net nieuw waren.

Wel met de voucher die ze toen nog hadden maar goed.

3 likes

Deze zijn nieuw trouwens en niet ‘nearly new’:

image

image

2 likes

En helaas te vroeg gejuicht mbt de nieuwe strap voor de bel canto. Deze past voor geen meter, hij wil er maar niet in klikken. Zelfs met een beetje hulp om de pin er in te duwen hielp niet. Heb er zelfs de knop op de push pin mee omgebogen (met de nagel…)
Dus weer een mail naar CW. Ik heb ook een ander horloge van ze en die band klikt er zo in. Weet dus hoe het zou moeten en dat is niet zo.

Weer even afwachten

2 likes

1 like

Voor de mango zal ik nog wel eens de trekker kunnen overhalen ondanks de geringe korting op een geretourneerd horloge (en het duffe logo :grin:)

1 like

ligt het dan mogelijk aan het horloge zelf?

Ik heb de Dune en ben er zeer tevreden over. Ook over de stalen band die erbij zit (vandaar dat ik deze ook voor de 300pro heb besteld voor de helft deze ronde).

Vervelend. Een 22m strap past wel gewoon?
Ik heb nu in de sale een 22mm CW band gekocht. Als die aankomt ga ik de titanium band demonteren en zal ik zien of er iets mis is.

Denk niet dat het aan het horloge zelf ligt. Andere banden gaan prima. En als ik de originele band er verkeerd om inzet gaat het ook goed… Maar dat draagt voor geen meter :wink: Kan altijd die uiteinde nog omdraaien (als ik gereedschap daarvoor heb) maar dat zou niet moeten mogen mi.
Baal dat ik met de nieuwe extra band het nog slechter gaat en die knop op de pin zelfs heb weten om te buigen. Gelukkig gebeurde dat toen ik het aan het filmen was voor cw.

Ga wel zien hoe ze reageren. Het horloge zelf is echt top en een genot om naar te kijken en te luisteren :wink:

2 likes

Misschien komt die Mango ook weer terug :wink:. Heerlijk kleurtje inderdaad.

Geen fan van het nieuwe logo :grimacing:?

1 like

Nee helaas,kan niet wennen aan het ontbreken van de naam,bij de Twelve is dat wel wat minder het geval gezien de drukke dial.

Mijn CW heeft ook het logo maar minder prominent

2 likes