Christopher Ward only (Deel 2)

Oranje,100%

1 like

Ik zou voor wit gaan. Maar ik merk dat Nederlanders vaak naar oranje neigen :stuck_out_tongue:

2 likes

Smoelt gewoon mooi :grin:

1 like

Klopt. Oranje zwart is zeker ook mooi. Maar op de arm met de tattoos is wit beter naar mijn mening.
De blauwe is alleszins de minste

3 likes

Koop ze gewoon allebei en je hebt meerdere looks voor je horloge!

1 like

Bedankt om mee te denken!

Voor alle duidelijkheid, dat is niet mijn arm hoor. :sweat_smile:
Op een goed gebronsde pols zou wit wel eens de best optie kunnen zijn. Maar dus niet op mijn pols vrees ik.

Om dus wat kleur te geven, neig ik inderdaad naar oranje. Ik heb minder goede ervaringen met een witte band.

Daar kunnen we het eens over zijn.

Ook een optie. Maar ik heb al een metalen en een zwarte band. :grimacing:

Goedemorgen allemaal, fijne :sun_with_face:dag.
De dag beginnen met deze.

10 likes

10 likes

Avondwissel :orange_heart:

11 likes

11 likes

13 likes

ik zie deze, helaas, erg weinig. Draag je hem vaak?

1 like

Ik heb een vrij grote rotatie dus ik wissel elke paar dagen wel af, maar deze is toch wel 1 van de favorieten :+1:

1 like

New 660

6.6mm

18 likes

Gisteren en vanmorgen, deze pink CW :ok_hand:

12 likes

Mooie maat geworden met 38mm. En die dikte van maar 6.6mm bizar dun.
Ik vind deze zeer geslaagd.

14 likes

De steeds zeldzamer wordende Antroposcene!
Verkopen of houden?

7 likes

Erg mooi maar €1805,- zonder het GBP trucje is wel echt heftig. Gewoon ruim 450 duurder dan de automaat… En het is niet dat er nu een extreem duur uurwerk in is gezet.

3 likes

Wauw, ze beginnen zich wel steeds meer premium prijzen aan te meten zeg :astonished:
En dan ook nog niet eens in titanium. Verder vind ik het ontbreken van een secondewijzer wel echt een minpunt. Ik snap het in verband met de dikte, maar een toolwatch hoort m.i. een secondewijzer op.

1 like

Die missende secondewijzer was me nog niet opgevallen :sweat_smile: maar daar kan ik wel mee leven.

Waar ik niet mee kan leven is dat je gewoon weet dat dit een extreem afschrijving kanon gaat worden en ze over een half jaar/ jaar in de sale voor 1300-1400 euro aangeboden gaan worden als nearly new. En dan zwijg ik maar even over de waarde op de tweedehands markt…

De kosten voor productie zijn echt niet zoveel hoger dan de automaat versie dus ik begrijp de prijsbepaling gewoon niet.

Ik draag mijn CW63 met veel comfort en plezier maar soms zijn ze bij CW de weg een beetje kwijt

3 likes